رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس از برگزاری چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

محمد صحت گفت: باتوجه به ظرفیت انسانی موجود در فارس و همچنین توانمندی اقشار مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان نسبت به تولید محتوا با هدف کشف استعداد‌ها و پرورش آنها، این رویداد در دو بخش تولید محتوای مردم پایه و رویداد تولید محتوای تخصصی با حضور گروه‌های مردمی و متخصصین در فضای تولید محتوا برگزار خواهد شد.

او در ادامه با یبان اینکه در رویداد تولید محتوای مردم پایه، حضور اقشار مردم، دانش آموزان و دانشجویان به صورت مجازی و از تاریخ ۵ آبان ماه برای ارسال آثار از طریق سایت بسیج شروع شده و در تاریخ ۲۳ آبان ماه نیز به پایان خواهد رسید، افزود: داوری آثار نیز تا ۲۵ آبان پایان یافته و به ۳۰ اثر منتخب کارت هدیه‌ای معادل ۵ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

رئیس سازمان فضای مجازی سپاه فجر فارس گفت: در رویداد تخصصی تولید محتوا نیز با هدف شناسایی و استعدادیابی تیم‌های تخصصی، این تیم‌ها در سطح استان فارس در سه بخش پویانمایی (انیمیشن، کات اوت دوبعدی و سه بعدی) تولید نرم افزار‌های موبایلی و بازی‌های موبایلی، به مدت ۴۸ ساعت در دانشکده فنی و حرفه‌ای باهنر شیراز به صورت حضوری در تاریخ ۲۵ تا ۲۷ آبان ماه به رقابت خواهند پرداخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار