رئیس تعاون روستایی استان قزوین گفت:۵۰ دستگاه خودرو در استان از سوی این دستگاه برای حمل و توزیع آرد مورد نیاز نانوایی‌های استان تجهیز شده است.

شهرام رحمانی، رئیس تعاون روستایی استان قزوین با اشاره به تجهیز ۵۰ دستگاه خودرو در استان قزوین برای حمل آرد گفت: این خودرو‌ها مخصوص حمل آرد بوده و نکات بهداشتی در آن‌ها بهتر از خودرو‌های معمولی رعایت می‌شود و همچنین به منظور رهگیری بار از مبدا تا مقصد به سیستم‌های ردیاب و GPS متصل شده اند.

رحمانی افزود: به دنبال مصوبه ستاد تنظیم بازار کالا‌های اساسی استان قزوین، حمل و توزیع آرد نانوایی‌ها که پیش از این برعهده اتحادیه نانوایان بود از ماه قبل برعهده تعاون روستایی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در گذشته کار توزیع آرد در مناطق روستایی با تعاون روستایی بود و در حال حاضر این کار را در شهر‌ها نیز عهده دار شده ایم، گفت: کار حمل و توزیع آرد مورد نیاز نانوایی‌ها در شهر‌ها با هماهنگی چهار اتحادیه در شهرستان‌های مختلف استان انجام می‌شود.

رئیس تعاون روستایی استان قزوین گفت: جلوگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه آرد یارانه‌ای و رعایت دقیق‌تر نکات بهداشتی از جمله مواردی است که با حمل و توزیع آرد از سوی شبکه تعاون روستایی مورد توجه قرار می‌گیرد.

پس از آزادسازی قیمت‌ها در دوره جدید، ماهانه حدود ۱۰ هزار تن آرد یارانه‌ای در استان قزوین توزیع می‌شود و در اختیار نانوایی‌ها قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار