سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از گازگرفتگی ۴ نفر بر اثر نشتی پکیج و استفاده از زغال برای گرم کردن در استان اصفهان خبر داد.

عباس عابدی با اشاره به اعلام دو حادثه گازگرفتگی در استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر گفت: اولین حادثه ساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه روز گذشته به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شد.

او با بیان اینکه این حادثه در شهر اصفهان گزارش شده بود، ابراز داشت: در این حادثه زن و شوهر ۵۰ ساله دچار مسمومیت و نیمه هوشیار بودند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان ابراز داشت: برای امدادرسانی به این حادثه یک واحد امدادی ۱۱۵ اعزام شد و مسموم شدگان را به بیمارستان عیسی بن مریم منتقل کردند.

او همچنین به حادثه دیگر مسمومیت با گاز مونوکسیدکرین اشاره کرد و گفت: این حادثه نیز ساعت ۲۰ و ۳۸ دقیقه به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شد.

عابدی با بیان اینکه این حادثه بر اثر مسمومیت با گاز زغال رخ داد، ابراز داشت: این گازگرفتگی در کیلومتر ۳ محور شهرضا به اصفهان کارگاه زغال گزارش شد.

او با اشاره به مسمومیت ۲ نفر آقا ۳۶ و ۳۷ ساله در این حادثه افزود: یک واحد امدادی ۱۱۵ برای این امر اعزام شد و مصدومان را به بیمارستان امیرالمومنین شهرضا منتقل کرد.

منبع:مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.