حمایت‌های تشویقی از ایده‌ها و ابتکارات فناوری چهارمحال و بختیاری می‌تواند در راستای گسترش فرهنگ فناوری در استان راه‌گشا باشد

مجتبی بنیادیان رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری گفت: با وجود ظرفیت‌های سرشار استان در زمینه‌های فناوری، همچنان چرخه تولید ثروت پایدار از فناوری و فن‌آفرینی در استان جایگاه واقعی خود را پیدا نکرده است و انتظار است به این جایگاه دست یابد.

وی افزود: حمایت‌های تشویقی از ایده‌ها و ابتکارات فناوری سراسر استان می‌تواند در راستای گسترش فرهنگ فناوری و فن‌آفرینی در چهارمحال و بختیاری راه‌گشا باشد و به این منظور، امسال ششمین جشنواره "ایده سبزکوه" در بخش دانش‌آموزی، دانشجویی و آزاد با مشارکت مراکز علمی و پژوهشی و مراکز رشد اُستان برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


بنیادیان اضافه کرد: برگزاری چنین رویداد‌هایی در راستای ایجاد شور و نشاط علمی و ترویج فرهنگ ایده‌پردازی با بهره‌گیری از ایده، ایده‌پردازان بین نوجوانان و جوانان چهارمحال و بختیاری صورت می‌گیرد.

وی اظهار داشت: امسال دبیرخانه اجرایی این جشنواره، مرکز رشد فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد است و محور‌های پذیرش ایده در این رویداد محور‌های کشاورزی، محیط زیست، علوم پایه، فنی و مهندسی، علوم انسانی، علوم پزشکی، هنر و فناوری نانو است.

رئیس بنیاد نخبگان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: علاقمندان آثار خود را از طریق درگاه الکترونیکی جشنواره به دبیرخانه جشنواره بفرستند و در بخش دانش‌آموزی، داوطلبان تا دهم آذرماه فرصت ارسال ایده‌های خود را دارند و معرفی ایده‌های برتر، اعلام نتایج و اختتامیه بخش دانش آموزی در هفته پژوهش انجام می‌شود.

وی گفت: پذیرش ایده در بخش‌های دانشجویی و آزاد تا ۱۰ بهمن ماه امسال ادامه خواهد داشت و اعلام نتایج، معرفی ایده‌های برتر و اختتامیه این دو بخش در سال آینده انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار