واژگونی جداگانه ۲ خودرو‌های سواری در محور‌های مواصلاتی استان مرکزی ۲ فوتی برجای گذاشت.

سرهنگ محمد پور شمس رئیس پلیس راه استان مرکزی از واژگونی جداگانه ۲ خودرو‌های سواری در محور‌های مواصلاتی سلفچگان- دلیجان و محور فرعی روستای گوار شهرستان اراک با ۲ فوتی خبر داد.

سرهنگ پور شمس افزود: در نخستین سانحه رانندگی که در ساعت ۰۶: ۰۲ بامداد روز گذشته براثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ در محورسلفچگان- دلیجان ، راننده آن بر اثر شدت جراحات وارد دردم فوت و سرنشین خودرو نیز از سوی نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل شد.

او اضافه کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت این سانحه را نداشتن توجه کافی به جلو و انحراف از جاده از سوی راننده خودروی مذکور عنوان کرده است.

رئیس پلیس راه استان مرکزی بیان کرد: دیگر حادثه رانندگی درساعت ۰۷:۴۱ همین روز، بر اثر واژگونی خودروی سواری پژو ۲۰۶ در ابتدای محور فرعی روستای گوار شهرستان اراک به وقوع پیوست، راننده آن به شدت مجروح و پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده جان سپرد.

او ادامه داد: علت این حادثه هم از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه، نداشتن توجه به جلو و سرعت بالا از سوی راننده خودرو عنوان کرده است.

سرهنگ پور شمس در پایان با توجه به ناپایداری هوا و بارش پراکنده باران در محور‌های مواصلاتی استان مرکزی، از رانندگان خواست با رعایت سرعت مطمئنه و دیگر قوانین راهنمایی و رانندگی از وقوع چنین حوادث ناگواری در سطح معابر برون شهری پیشگیری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.