بر اثر ۲ تصادف جداگانه در اراک و خمین ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

روز گذشته بر اثر دو حادثه رانندگی در کمربندی جنوبی اراک و محور روستایی منصور خواجه شهرستان خمین ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

در یکی از این سوانح در کمربندی جنوبی اراک بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس با عابری پیاده، فرد عابر جان خود را ازدست داد.

سرهنگ سید علی حسینی رئیس پلیس راهور استان مرکزی در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۱۱:۳۸ روز گذشته، در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ استان مبنی بر وقوع یک فقره حادثه رانندگی در کمربندی جنوبی نرسیده به شهرک ولیعصر (عج) لاین به سمت میدان انقلاب بلافاصله تیم‌های امدادی و انتظامی در محل حاضر شدند.

سرهنگ حسینی افزود: با حضور مأموران انتظامی در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه سواری پژو پارس با فردی حدود ۳۵ ساله مجهول الهویه برخورد کرده که بر اثر این حادثه، عابر پیاده در دم جان سپرده است.

رئیس پلیس راهور استان مرکزی با تأکید بر استفاده افراد از پل عابر پیاده برای عبور از خیابان‌های عریض اضافه کرد: کارشناس تصادفات پلیس راهور علت این حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده خودوری سواری بیان کرده است.

در سانحه دیگر هم بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با خودروی وانت پیکان درخمین یک نفرجان باخت و یک نفر دیگر مجروح شد.

سرهنگ محمد پور شمس رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی در بیان جزئیات این حادثه رانندگی گفت: ساعت ۰۹:۳۰ روز گذشته، بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک دستگاه وانت پیکان در محور روستایی منصور خواجه شهرستان خمین راننده پراید در دم فوت کرد و راننده وانت پیکان مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ پور شمس افزود: علت این حادثه، از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه "بی احتیاطی از جانب راننده پراید به دلیل عدم رعایت حق تقدم از فرعی به اصلی" اعلام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار