یادواره سرداران و ۵۵۰ شهید مدافع حرم و شهدای گمنام صومعه سرا

یادواره فرماندهان و۵۵۰ شهید مدافع حرم و گمنام صومعه سرا امروز در گلزار شهدای بخش گوراب زرمیخ این شهرستان برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور در این یادواره که با حضور استاندار گیلان و مردم ، در گلزار شهدای بخش گوراب زرمیخ این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه شهادت سعادتی است که همه آرزو داریم نصیبمان شود، گفت : امروز به برکت خون شهدا نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه ابعاد جلوتر و قوی‌تر از قبل به پیش می‌رود.

سردار سرتیپ پاسدار فدوی با تاکید بر اینکه فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت و فرهنگ انقلاب اسلامی باید به بهترین وجه به نسل بعد منتقل شود ، افزود : جوانان نباید به دروغ پراکنی آمریکای خبیث گوش کنند، زیرا آمریکا هرگز مطلبی را برای خیرخواهی مردم ایران نمی‌گوید.

وی گفت: مردم با بصیرت و دلدادگان انقلاب اسلامی ۴۳ سال است که همه تهدید‌ها تحریم‌ها و فشار‌ها را تحمل کردند، ولی خم به ابرو نیاورده و پای انقلاب ایستادند.

یادواره سرداران و ۵۵۰ شهید مدافع حرم و شهدای گمنام صومعه سرا

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور افزود: امروز دشمنان مشکلات معیشتی و اقتصادی را دست آویز قرار داده و با تبلیغات دروغین مردم را فریب می‌دهند تا در مقابل نظام اسلامی بایستند، اما مردم با بصیرت ایران اسلامی با همه مشکلاتی که دارند هر زمان که نیاز بود در صحنه حضور داشتند و حضور پرشور مردم ایران در ۱۳ آبان یک تودهنی دیگر به آمریکا، اسرائیل و همه دشمنان بود.

سردار سرتیپ پاسدار فدوی تصریح کرد: دولت و مسئولان با مشارکت خود مردم باید مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را حل کنند تا بار دیگر توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.