معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک از جابجایی بخش سوختگی مرکز آموزشی درمانی حضرت ولیعصر در آینده نزدیک خبر داد.

دکتر رضا شجاعی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک در حاشیه بازدید از بیمارستان ولیعصر اراک گفت: با توجه به انتقال بخش سوختگی این مرکز به بخش تازه تأسیس بیمارستان امیرالمومنین (ع) که به زودی این امر مهم اتفاق خواهد افتاد، در نظر داریم این ساختمان را که از تهویه مناسب و دارای شرایط ایزوله مناسبی برخوردار می‌باشد را به بخش عفونی اختصاص دهیم.

شجاعیهمچنین در بازدید از درمانگاه عمومی و تخصصی آموزشی درمانی امیرکبیر از کاسته شدن بار مراجعات به این درمانگاه ابراز خرسندی کرد و افزود: با تلاش شبانه روزی همکاران و رعایت مردم، امیدواریم از موج آنفولانزا عبور کنیم.

او همچنین با تاکید بر آمادگی کامل و برنامه ریزی و مدیریت این مرکز در روبرو شدن با بحران‌های آینده در جلسه‌ای به بررسی وضعیت و مشکلات و چالش‌ها و کمبود‌های موجود در مرکز آموزشی درمانی آیت اله طالقانی پرداخت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک هدف از رصد و پایش مستمر این مراکز به ویژه مرکز درمانی آیت الله طالقانی را حساسیت بالا و مهم مادران پر خطر و نوزادان دانست و خواستار تلاش مضاعف ریاست، پزشکان و پرسنل این مرکز شد.

او در این دیدار به حجم بالای کار و تحمل استرس فراوان توسط پرسنل هم اشاره و از زحمات آنان تشکر کرد و گفت: پیگیر استقرار و بکارگیری متخصصین قلب به طور مستقل برای مرکز آموزشی درمانی آیت اله طالقانی جهت خدمت رسانی هر چه بهتر و کامل‌تر به مراجعین این مرکز هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.