رئیس رژیم صهیونیستی ایتمار بن غفیر را فردی تندرو خواند که جهان را نگران کرده است.

رئیس رژیم صهیونیستی ناخواسته از خطرناک بودن ایتمار بن غفیر (ben-gvir) سیاستمدار تندرو، برای رژیم خبر داد.

به گزارش شبکه تلویزیونی الحدث، اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی که گمان نمی‌کرد میکروفونش روشن باشد، موضع خود درباره ایتمار بن غفیر را به زبان آورده و تاکید کرد تمام جهان از مواضع راستگرایانه بن غفیر که در آستانه تصدی پست وزارتی در کابینه ائتلافی جدید بنیامین نتانیاهوست، نگران است.

هرتزوگ که در نشستی با هدف رایزنی و مشورت با یکی از احزاب راستگرا (افراطی) درباره تشکیل کابینه حضور یافته بود، در پایان نشست در شرایطی که گمان می‌کرد میکروفونش خاموش است، به حاضران درباره ایتمار بن غفیر گفت: شما شریکی دارید که تمام جهان به خاطر او احساس نگرانی می‌کند. البته این سخن من نباید جایی گفته شود، چون موجب بروز مشکلاتی خواهد شد، اما وزیر شدن بن غفیر می‌تواند در موضوع مسجد الاقصی مشکلاتی را ایجاد کند، چنین اتفاقی دشواری‌های به دنبال خواهد داشت.

بن غفیر که تمایل دارد وزارت امنیت داخلی را به دست بگیرد بار‌ها اظهاراتی بیان کرد که موجب نگرانی فلسطینیان و اعراب شد، فلسطینیان و اعراب معتقدند پیوستن چنین فردی به کابینه تنش‌ها را تقویت می‌کند.

شهرک نشینان صهیونیست با همراهی ایتمار بن غفیر، عضو جنجالی کنست رژیم صهیونیستی بارها به محله شیخ جراح در قدس اشغالی یورش بردند. ین غفیر بارها بر پاکسازی نژادی ضد فلسطینیان و الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی تاکید کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار