دبیرکل جنبش ابتکار ملی فلسطین گفت: نتیجه انتخابات اسرائیل نشان می‌دهد که توافق و شیوه اسلو مرده و برای همیشه دفن شده است.

مصطفی البرغوثی، دبیرکل جنبش ابتکار ملی فلسطین، اوج گرفتن فاشیسم را خطرناک‌ترین نتیجه انتخابات رژیم صهیونیستی دانست که نشان می‌دهد، سیستم حاکم در تل آویو از نژادپرستی افراطی به نژادپرستی جنایتکارانه سوق پیدا کرده است.

البرغوثی در این باره گفت: رسیدن احزاب فاشیست به رتبه سوم انتخابات که بن غفیر و سموتریش آن را هدایت و رهبری می‌کنند و همچنین افزایش آراء آن‌ها به نسبت ۱۵۰ درصد به معنای این است که مستعمران شهرک نشین در کرانه باختری به قدرت قطعی در انتخابات اسرائیل تبدیل شده اند و آن‌ها، سیاست اسرائیل از جمله بلندپروازی‌های بن غفیر درخصوص پاکسازی نژادی ضد فلسطینیان و الحاق کرانه باختری را ترسیم و تعیین می‌کنند.

وی تاکید کرد: نتیجه انتخابات و بازگشت نتانیاهو به معنای نهادینه کردن نهایی سیستم نژادپرستی و مرگ قطعی آنچه است که "تشکیل دو کشور" نامیده می‌شود و همچنین، نهادینه کردن واقعیت یک کشور واحد با نظام نژادپرستی است.

دبیرکل جنبش ابتکار ملی فلسطین اظهار داشت: نتیجه انتخابات اسرائیل نشان می‌دهد که توافق و شیوه اسلو مرده و برای همیشه دفن شده است و هیچ راه حلی در برابر مردم فلسطین غیر از اتحاد به روش مبارزه برای تغییر موازنه قدرت نیست؛ بنابراین تلاش آن‌ها تنها برای پایان دادن به اشغالگری نیست، بلکه سرنگونی نظام نژادپرستی اسرائیل است.

وی خاطرنشان کرد: طرف‌های بین المللی که بر جنایات اسرائیل سکوت کرده اند و به او اجازه می‌دهند که خود را فراتر از قانون بین المللی بداند و برایش مصونیت ایجاد می‌کنند تا مجازات نشود و همچنان به شیوه‌های دوگانه‌ای که مربوط به حقوق مردم فلسطین است ادامه می‌دهند مسئول تشویق رویکرد‌های نژادپرستی خصمانه تل آویو و عمیق‌تر کردن رویکرد‌ها به سمت فاشسیست هستند.

البرغوثی در پایان، گفت: جهان امروز خواستار اعمال مجازات‌ها و تحریم نظام اشغالگری و افراط گرایی نژادپرستانه اسرائیل است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
U-238
۱۶:۱۴ ۱۲ آبان ۱۴۰۱
فواره چون بلند شود سرنگون شود. بگذار تا نتانیاهو بیاید تا دستگیرش کنیم بیاوریم در تهران و محاکمه اش کنیم.و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.
آخرین اخبار