معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: باتوجه به هماهنگی که بین دستگاه‌ها وجود دارد در اسرع وقت مساعدت‌های لازم برای اعطای مجوز مجتمع‌های بین راهی (کمتر از یک ماه) انجام شود.

جلسه بررسی مشکلات مجتمع‌های بین راهی استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، انجمن صنفی مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی، مدیرکل راه و شهرسازی استان، مدیرکل اداره میراث‌فرهنگی استان و سایر اعضا برگزار شد.

در حاشیه این نشست مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: انجمن صنفی مجتمع خدمات رفاهی بین راهی بخشی از مشکلاتی که در سنوات گذشته داشتند را احصا و در این نشست مطرح کردند که تلاش شد با کمک دستگاه‌های خدمات رسان بخشی از این مشکلات رفع شود.

او در خصوص مصوبات این نشست گفت: مقرر شد باتوجه به اینکه اختلافی میان اداره کل راهداری و اداره کل میراث فرهنگی در خصوص مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی وجود دارد؛ اداره کل میراث فرهنگی استان به عنوان متولی اصلی این مجموعه‌ها شناخته شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ادامه داد: همچنین دستگاه‌های خدمات رسان براساس مجوزی که اداره کل میراث فرهنگی صادر می‌کند، طبق مقررات خدمات مورد نیاز این مجتمع‌ها را به صورت گردشگری لحاظ کنند.

زینلیان از تشکیل کارگروهی متشکل از دستگاه‌های اجرایی مرتبط در این خصوص خبر داد و عنوان کرد: این کارگروه بحث رسیدگی به امور مرتبط با این مجتمع‌ها را انجام می‌دهد و براساس گزارش و چک لیست‌هایی که وجود دارد این مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی امتیاز بندی می‌شوند.

او افزود: مجموعه‌هایی که امتیازات قابل قبولی داشته باشند می‌توانند نسبت به دریافت تسهیلات از جمله سهمیه سوخت اقدام کنند و برعکس مجتمع‌هایی که نمره قابل قبولی را نگیرند تعرفه خدمات آن‌ها به تجاری تبدیل خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در خصوص اعطای مجوز‌های مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی، گفت: مقرر شد باتوجه به هماهنگی که بین دستگاه‌ها وجود دارد در اسرع وقت مساعدت‌های لازم برای اعطای مجوز این مجتمع‌ها (کمتر از یک ماه) انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.