رونمایی از پوستر جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری

پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری امروز پنجشنبه رونمایی شد.

آیین رونمایی از پوستر سی و چهارمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری امروز پنجشنبه ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۱ و با حضور غلامعلی حیدری استاندار و جمعی از مدیران برگزار شد.

قاسم اسماعیلی دهکردی دبیر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی فجر چهارمحال و بختیاری گفت: هنرمندان تئاتر استان از استعداد بالای برخوردار هستند، هر چند کمبود امکانات باعث شده برخی از این هنرمندان به تهران کوچ کنند.


بیشتر بخوانید


وی افزود: در این استان هنرمندان تئاتر سال‌ها موفق به اجرا‌های نمایش‌هایی قابل قبولی شده‌اند که این اجرا‌ها در تهران و جشنواره ملی با استقبال مخاطبان همراه شده است.

اسماعیلی ادامه داد: در جشنواره امسال از بین ۱۲ نمایش متقاضی شرکت در مرحله بازبینی، شش اثر بدون اولویت به دبیرخانه سی و چهارمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

وی اضافه کرد: هیئت انتخاب سی و چهارمین جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری متشکل از اکبر دانیالی، کامیار معتمدیان دهکردی و ژاکلین اعتصامی بودند که نمایش‌های "قطعه‌ای از قلب آسمان (ابرها) " نوشته مجید غلامعلی‌نژاد و کیومرث قنبری‌آذر به کارگردان مهرداد کردیان بروجنی از شهرستان بروجن، "مثل آب برای شکلات" نویسنده ابراهیم پشتکوهی و کارگردان مهدی جعفری فارسانی از شهرستان فارسان، " فرمالیته" نویسنده و کارگردان سعید شیرزاد، " شوگار کوهستان" نوشته بهرام همتی به کارگردان عاطفه امیرخانی، "خاکستری" نویسنده و کارگردان پریا امینی دهکردی و "کپسول "نوشته سعید شیرزاد و کارگردان مهرنوش عباس‌نژاد از شهرستان شهرکرد به بخش رقابتی راه یافتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار