معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین از اجرای طرح شهید خرازی در ۲۵ فضای ورزشی استان خبر داد .

صالح یاوری معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان قزوین از اجرای طرح شهید خرازی در ۲۵ فضای ورزشی استان خبر داد و گفت: آزادسازی مجموعه‌های ورزشی برای بهره‌مندی دانش‌آموزان و خانواده‌ها در قالب طرح شهید خرازی در استان اجرایی شده است.

 یاوری افزود: در طرح شهید خرازی فضا‌های ورزشی آموزش و پرورش روز‌های پنجشنبه و جمعه‌ها رایگان در اختیار دانش‌آموزان و اولیاء قرار می‌گیرد.

وی اظهار داشت: این طرح جهت غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، ایجاد نشاط و شادابی و امیدآفرینی در خانواده‌ها و توسعه و ترویج ورزش همگانی، دسترسی به فضا‌های ورزشی تسهیل و اجرا شده است.

این مسوول همچنین تصریح کرد: این طرح ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی با محوریت خانواده و ارتقای سلامت خانواده است که بازی‌های بومی محلی و گروهی ویژه مادران و دختران و همچنین پدران و پسران در قالب آن در دستور کار قرار دارد.

یاوری خاطرنشان کرد: فعالیت‌های ورزشی و تربیت بدنی زمینه مناسبی نیز برای تقویت مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی دانش آموزان است و موجب ارتقا سلامت جسمی و روحی دانش آموزان می‌شود.

وی یادآور شد: این طرح روز‌های پنجشنبه از ساعت ۹ تا ۱۲ ویژه مادران و دختران و روز‌های جمعه از ساعت ۹ تا ۱۲ ویژه پدران و پسران است و تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.

قزوین دارای ۲۴۵ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.