معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه گفت: دشمن بخاطر ترس از صلابت خانواده‌های ایرانی بویژه زنان و مادران این سرزمین سعی در از بین بردن صلابت و قداست خانواده‌های ایرانی دارد.

مسعود سعادتی دراختتامیه دوره ۴ روزه بصیرت از سوی تیپ ۳۶ نزاجا با تصریح بر بصیرت دشمن؛ اینکه در ظاهر خود را دوستدار مردم نشان می‌دهد، اما در پشت صحنه و در اتاق فکر خود از عفت و پاکدامنی زنان ایرانی عصبانی است گفت: هدف دشمن گرفتن این وجهه مقدس و عفت از زنان ایرانی است.

او با اشاره به اغتشاشات اخیر اضافه کرد: دشمن که در جنگ رودررو و نیابتی شکست خورد اکنون وارد جنگ با نهاد خانواده شده و جنگ را به داخل خانواده بویژه در بین زنان و نوجوانان کشیده، زیرا از نقش زن و خانواده ایرانی در تربیت نسل و در نهایت اصلاح جامعه آگاه است.

او اکثر مشکلات جامعه را نشات گرفته از خانواده‌هایی با پایه‌هایی سست عنوان کرد و گفت: وجود نوجوانان در خانواده و مقطع سنی حساس آن‌ها همچنین دسترسی آن‌ها به فضا‌های باز مجازی بویژه در دوران کرونا مورد غفلت واقع شد که این امر باعث شد تا دشمن این قشر از جامعه را وارد بازی خود کند.

فرماندار ویژه میانه افزود: دشمن از قصور و ضعف ما استفاده کرده و اقداماتی را انجام داد که سبب خوشحالی کوتاه مدت چند روزه اش شد.

سعادتی با اذعان بر نقش مادران بعنوان فرمانده‌هان جبهه جنگ درون خانواده و فرزندان بعنوان سربازان این جبهه و آینده سازان مملکت گفت: وظیفه سنگین حفظ و صیانت از کیان خانواده و اصلاح و ساخت جامعه را این دو قشر از جامعه عهده دارند.

او در پایان‌گفت: اگر ملتی بی هویت و بی تاثیر بودیم دشمن با ما کاری نداشت، اما فرزندان این سرزمین که پرورش یافته دامان مادر و خانواده هستند توانسته اند با اقتدار در حوزه‌های مختلف علمی؛ فناوری و نظامی؛ کشور را بیمه کنند البته ضعف‌هایی نیز داریم که باید با همت و توان فرزندان غیور و نخبه این سرزمین به دنبال رفع آن‌ها باشیم.

در پایان از شرکت کنندگان در این دوره تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است اساتید حوزه و دانشگاه در این دوره موضوعاتی همچون جریان شناسی سیاسی؛ جنگ نرم فرهنگی؛ تبیین دستاورد‌های انقلاب و مقابله با شبهات را به خانواده‌های پرسنل تیپ ۳۶ نزاجا تدریس نمودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.