مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان ترویج فرهنگ پایداری، مقاومت در برابر دشمن و شهادت در راه خدا را از مهمترین راه‌های گسترش جهاد تبیین در بین جوانان کشورعنوان کرد.

امیر"رضا عباسی" در مراسم گرامیداشت هفتمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم روح الله طالبی اقدم در مسجد جامع بخش کشکسرای شهرستان مرند با لزوم افزایش جهاد تببین در بین جوانان گفت: برگزاری چنین مراسماتی علاوه بر زنده نگه داشتن خون شهدا، خود یک راهکار مناسب برای بیان و تبیین هدف حضور جوانان در میادین جنگ و دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب است.

او  افزود: دشمن در بستر فضای مجازی با تمام قدرت در حال تفرقه افکنی و پوچ انگاری شهادت نیرو‌های ارزشی و جوانان در کشور در مقابل دشمنی دشمنان اسلام و کشور است که در این زمینه مسئولین بیش از پیش وظیفه جهاد تبیین را دارند چرا که کمترین قصور در این باره موجب هدر رفت خون شهدا می‌شود.

او در ادامه تنها راه اقتدار ایران اسلامی در برابر دشمنان را پایداری و مقاومت در برابر نظام سلطه عنوان کرد.

امیر"رضا عباسی" همچنین با محکوم کردن جنایت بزدلانه گروه‌های تکفیری داعشی در به شهادت رساندن تعدادی از هموطنان در شیراز گفت: به زودی همچون گذشته پاسخ کوبنده‌ای به عوامل این جنایت را خواهیم داد تا دشمنان انقلاب بدانند که نباید با فریب عده‌ای در داخل کشور امینت ایران را هدف روند.

شهید روح الله طالبی اقدم در سال ۱۳۹۵ در کشور سوریه توسط گروه‌های داعشی تکفیری به شهادت رسید.

مصاحبه دارد

برچسب ها: شهادت ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.