مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی گفت: جامعۀ ایثار و شهادت در مسیر سالمندی است و به دریافت خدمات ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران نیاز دارند.

آقای ابوالفتح زاده در کنفرانس علمی منطقه‌ای تشخیص و درمان بیماری‌های شایع سالمندی در جامعۀ ایثارگری با بیان اینکه جامعۀ ایثار و شهادت در مسیر سالمندی است و به دریافت خدمات بنیاد شهید و امور ایثارگران نیاز دارد، گفت: والدین معظم شهیدان والامقام و ایثارگرانِ بزرگوار پا به سن گذاشته‌اند و در این شرایط ما در بنیاد شهید خود را موظف می‌دانیم برای تامین نیازهای دورۀ سالمندی این عزیزان برنامۀ دقیقی دشته باشیم.

وی با بیان اینکه برگزاری کنفرانس علمی تشخیص و درمان بیماری‌های شایع سالمندی جامعۀ ایثارگری در همین راستا قابل ارزیابی است، افزود: برنامه ریزی برای ارائۀ خدمات خاص دوره سالمندی جامعۀ ایثارگری با این هدف انجام می‌شود که والدین شهدا و ایثارگران عزیز دوره سالمندی خود را با کمترین درد و رنج سپری کنند.

آقای ابوالفتح زاده افزود: امیدواریم ما به عنوان متولی ایثارگران معظم با همکاری و تعامل بخش‌های درمانی برای رسیدگی به امورات درمانی سالمندان جامعۀ ایثارگری گام‌های موثری برداریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با قدردانی از تلاش‌های خالصانۀ پزشکان طرح پایش سلامت این بنیاد خطاب به آنان گفت: دست خود را به سوی شما دراز می‌کنیم تا با مشارکت و راهنمایی‌های ارزنده تان ما را در ارائۀ خدمات مطلوب به سالمندانِ جامعۀ ایثار و شهادت یاری دهید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.