رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ ساز استان همدان گفت: ۳۵ درصد مدارس استان با همت خیران ساخته شده است.

علی فراهانی گفت: ۳۵ درصد مدارس استان خیرساز است و مجمع خیرین مدرسه ساز با قدمت ۲۴ ساله در استان، شرایط و جایگاه خوب و مناسبی در کشور دارد و این جایگاه مناسب، به همت مردم خوب و نیکو سرشت و خیران استان است.

او با بیان اینکه ۹۰۰ خیر مدرسه ساز در استان داریم، گفت: ۳۵۰ پروژه خیرساز با ۲۱۴۸ کلاس و بیش از ۲۵۶ هزار مترمربع فضا در استان همدان ساخته شده است.
رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ ساز استان همدان گفت: در حال حاضر ۹۲ پروژه خیران با ۵۰۰ کلاس و ۱۱۵ میلیاردتومان اعتبار در حال احداث است.

فراهانی گفت: میزان تعهد خیران برای سال ۱۴۰۰ بیش از ۶۰ میلیارد تومان بود که ۱۰۰ درصد عملیاتی شده و امیدواریم در همایش تکریم از خیران مدرسه ساز استان که در ۲۶ آبان‌ماه برگزار می‌شود، این مبلغ افزایش پیدا کند.

او در رابطه با این همایش، گفت: در مجامع خیری، به مردم نیاز داریم به هر طریقی سعی می‌کنیم خیران را تکریم‌ کنیم و با هم در تعامل باشیم‌. ما باید نیازها را اعلام‌ و اعتمادسنجی کنیم تا بتوانیم مردم را وارد این عرصه کنیم.

فراهانی گفت: همایش یک نماد ارزشمندی است و مجمع را پویا و فعال می‌کند چون با بیان مطالب و آمارها عده‌ای را می‌توانیم جذب کنیم. مجمع خیران یک مجمع مردمی است و مجمع هیچ گونه فعالیت اقتصادی ندارد تا رسالت خود را عملیاتی کنیم.

او با بیان این که برآیند کار به خود مردم می‌رسد و ما با نیت تأمین فضای آموزشی برای بچه‌ها گام به میدان گذاشتیم، گفت: رشد تعهدات هر سال چشم‌گیر بوده و امیدواریم با حمایت دوستان برای این همایش افزایش پیدا کند.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان همدان گفت: ذات کار خیر در درون افراد است. خیران مدرسه ساز آگاه‌ترین و تیزترین خیران هستند و رضایت خدای متعال را دارند و خدمت ارزشمندی به مردم ارائه می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار