اپل احتمالا عرضه عینک‌های واقعیت افزوده را به تاخیر می‌اندازد

با وجود آن که انتظار می‌رفت اپل در سال ۲۰۲۳ یک هدست واقعیت افزوده عرضه کند؛ اما گزارش‌های جدید حاکی از به تعویق افتادن این امر هستند.

گزارش‌های قبلی نشان می‌داد که اپل مدت‌ها است در حال توسعه عینک‌های واقعیت افزوده بوده و انتظار می‌رفت که دستگاه جدید به زودی عرضه شود.

با این حال، گزارش جدیدی ادعا می‌کند که غول فناوری ممکن است عرضه AR آینده خود را به تعویق بیندازد.

طبق گزارش مارکت واچ، اپل ممکن است چندین سال دیگر یک دستگاه هدست واقعیت افزوده راه اندازی کند؛ اما انتظار می رود این شرکت حداقل در سال ۲۰۲۳ یک هدست واقعیت افزوده AR/VR عرضه کند.

چرا اپل عرضه عینک های واقعیت افزوده را به تعویق می اندازد؟

پیش از این، شایعات ادعا می کردند که اپل ممکن است در سال ۲۰۲۴ یک دستگاه واقعیت افزوده عرضه کند و سال گذشته، مینگ چی کو، تحلیلگر نیز اضافه کرد که عینک AR اپل ممکن است تا سال ۲۰۲۵ عرضه شود؛ اما گزارش جدید با این پیش بینی مغایرت دارد و ادعا می‌کند که اپل مجبور شده است عرضه دستگاه‌های خود را عمدتاً به دلیل برخی مشکلات طراحی به تعویق بیندازد.

در این گزارش مشکل طراحی این شرکت مشخص نشده است. از زیبایی شناسی گرفته تا طراحی فنی، این می‌تواند یک حوزه گسترده باشد و اپل ممکن است در یک یا چند زمینه با مشکلاتی روبه‌رو شود.

تیم کوک، مدیر عامل شرکت نیز معتقد است که این فناوری بسیار مهم است و همه چیز را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

در حال حاضر، به نظر می‌رسد که اپل در عرضه دستگاه‌های AR با تاخیر مواجه است؛ اما برخی از دستگاه‌ها مانند آیفون در حال حاضر دارای عناصر AR هستند و کاربران باید بیشتر منتظر بمانند تا ببینند این شرکت چه چیزی ارائه می‌دهد تا دستگاه‌هایش وارد بازار شوند.

منبع: Youm7

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار