همتی گفت: اعتباری بالغ‌بر ۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای احداث، تکمیل، بهسازی و نگهداری واحد‌های راهداری مستقر در راه‌های این استان تخصیص یافت.

همتی رئیس اداره فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: با توجه به قرارگیری راه‌های استان سمنان در کریدور شرق به غرب کشور و حضور مضاعف راهداران و ماشین‌آلات راهداری، ارائه خدمات راهداری در این مناطق با مشکلات فراوانی همراه است که احداث و بهسازی راهدارخانه‌ها در تسهیل فرآیند خدمات‌دهی نقش مؤثری دارد.

رئیس اداره فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان راهدارخانه‌ها را پایگاه امنی برای مسافران در راه‌مانده دانست و افزود: با پیگیری‌های انجام‌شده، اعتباری ۲۵ میلیارد ریالی از محل اعتبارات ملی برای احداث، تکمیل، بهسازی و نگهداری واحدهای راهداری مستقر در راه‌های استان تخصیص یافته است.

همتی با تأکید بر ضرورت احداث راهدارخانه افزود: در این راستا اعتبار ۱۳ میلیارد ریالی برای احداث و تکمیل راهدارخانه‌های چاشم و چاشتخوران در نظر گرفته شده است تا با استقرار شبانه‌روزی راهداران و تجهیزات امدادی و تعمیراتی شاهد افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به مردم در جاده‌های استان سمنان باشیم.

وی افزایش طول عمر مفید ماشین‌آلات راهداری را ازجمله مزیت‌های احداث آشیانه ماشین‌آلات دانست و ادامه داد: تکمیل سوله آشیانه ماشین‌آلات راهدارخانه‌ها از دیگر برنامه‌های اجرایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در زمینه تجهیز و مرمت راهدارخانه‌های موجود در این استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.