همدان نژاد گفت: جشنواره شکرستان امسال با هماهنگی دستگاه‌های متولی متمایز با گذشته انجام می‌شود.

منصور همدان نژاد گفت: اینکه تمام تلاشمان را برای برگزاری بهتر شکرستان ۱۴۰۱ دریغ نمی‌کنیم، در تلاشیم تا با همکاری مسئولان و دست اندرکاران، جشنواره شکرستان امسال را متمایز و با کیفیت بهتری نسبت به سال گذشته برگزار کنیم.

او می‌گوید: اسب سواری، غرفه‌های متنوع صنایع دستی، حضور گروه‌های هنری از جمله خوشنویسان، فعالیت زنده در نمایشگاه، امکانات تصویری مناسب و تدارک اتوبوس روباز برای بازدید از مزارع بخشی از فعالیت‌های جشنواره دوم است.

به گفته او دومین جشنواره ملی نیشکر ایران به همت روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر برگزار می‌شود و به لطف الهی این جشنواره در حال پیداکردن شناسنامه‌ای مستقل است.

مدیرعامل شرکت امیرکبیر گفت: در بخش‌های مختلف رقابتی، نمایشگاهی و جنبی با افراد و گروه‌های مختلف اعم از هنرمندان، اهالی رسانه و مدیران گفتگو شد و آنچه قرار است در این دوره می‌آید، محصول خرد جمعی و نشست‌های فراوان است و این جشنواره در کشت و صنعت امیرکبیر به ایستگاه دوم رسیده است.

همدان نژاد با اعلام این که هماهنگی‌های لازم با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مدیران شهرستانی برای برپایی غرفه‌ها نیز انجام شده است، گفت: طراحی پوسترها، لوگوها، تندیس ها، بنر‌ها و پرچم‌ها انجام شده است و ان شاء الله با آمادگی کامل در حال حرکت به سمت ۲۳ آبان؛ روز افتتاحیه این جشنواره می‌رویم.

او گفت: محوریت دادن به واحد‌های تولیدی در راستای منویات مقام معظم رهبری و شعار سال؛ «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» است، لذا این رویداد یک انگیزه و وحدت برای دستیابی به تولید بیشتر ایجاد می‌کند.

به گفته او جشنواره شکرستان که همزمان با جشن برداشت نیشکر در اواخر آبان برگزار می‌شود، فرصتی بی‌بدیل برای رونمایی از یک سال تلاش کارگران، کشاورزان و مهندسان متعهد نیشکری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
به امید وارد شدن شکر مفید به بازار