سازمان بازرسی سراغ مدیران کم کار می‌رود

رئیس سازمان بازرسی کشور گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی که دوران مدیریتشان به بطالت می‌گذرد به سازمان‌های قانونی باید پاسخگو باشند.

ذبیح الله خداییان رئیس سازمان بازرسی کشور امروز در مراسم معارفه مدیرکل بازرسی مازندران گفت: سازمان بازرسی سراغ مدیران کم کار می‌رود و مسئولانی که دوران مدیریت آن‌ها به بطالت می‌گذرد باید به سازمان‌های قانونی پاسخگو باشند

او افزود: شناسایی گلوگاه‌های فساد در هر استان به صورت ویژه در دستور کار سازمان بازرسی است.

رئیس سازمان بازرسی کشور ادامه داد: این سازمان به صورت جدی بر اجرای برخی قوانین مانند قانون جوانی جمعیت نظارت می‌کند و همه مدیران به وظیفه تعیین شده خود در این قانون باید عمل کنند.

خدائیان گفت: حمایت از تولید ملی نیز از جمله قوانینی است که در دستور کار مدیران باید قرار بگیرد و اگر در کشور محصولی تولید می‌شود نباید اجازه داد کالا‌های مشابه وارد شود.

او بر لزوم حمایت از بخش خصوصی، رفع موانع پیش روی سرمایه گذاران و حمایت از صنایع دانش بنیان به عنوان وظایف مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و افزود: متولیان استانی در این زمینه باید پای کار باشند و نباید سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان واقعی در ادارات استان سرگردان شوند.

رئیس سازمان بازرسی با انتقاد از نظام بانکداری گفت: برخی بانک‌های کشور به جای عمل به وظایف خود به بنگاه داری، ساخت و ساز و اقداماتی که در حوزه بانکداری نیست روی آورده‌اند.

او افزود:از بانک مرکزی انتظار می‌رود که نظارت جدی‌تری بر عملکرد بانک‌ها داشته باشد به گونه‌ای که بانک‌ها در خدمت اقتصاد مقاومتی باشند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: امنیت سرمایه گذاری نیاز به حمایت مسئولان استانی نیز دارد و اگر فردی شرایط سرمایه گذاری ندارد باید در ابتدای کار مورد رصد قرار بگیرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار