فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: در برابر جنگ ترکیبی دشمن جهاد تبیین اصلی‌ترین راه مقابله با این جنگ پیچیده و تمام عیار است.

 امیر سرلشکر سید عبد الرحیم موسوی در اجلاسیه ۵۶۵ شهید ارتش استان قم با اشاره به اینکه افکار عمومی کشورمان تحت جنگ ترکیبی و شناختی بسیار پیچیده قرار گرفته است، گفت:در جنگ شناختی همه باید تلاش کنیم تا مرز‌های خود را که دشمنان به آن تجاوز کرده اند پس بگیریم.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: امروز دشمن در جنگ همه جانبه ترکیبی سعی دارد بر شناخت جوانان کشورمان تاثیر بگذارد و امروز باید تلاش کنیم جوانان و عزیزان و برادران و خواهران خود را که به اسارت دشمنان در یک جنگ شناختی قرار گرفته اند پس بگیریم.

امیر موسوی با اشاره به اینکه در جنگ شناختی دشمن با تمام ابزار‌ها و تکنیک‌های رسانه‌ای و با تمام ابزار‌های خود به میدان آمده است، افزود: امروز باید بتوانیم با دروغ پردازی ها، تحریف، دست کاری افکار عمومی دشمنان مقابله کنیم و با جهاد تبیین مردم و افکار عمومی جامعه را اقناع و برای آنان روشنگری نماییم.

فرمانده ارتش به رونمایی از موشک صیاد بی سامانه باور ۳۷۳ اشاره کرد و افزود: این سامانه توانست پهپادی را در ارتفاع ۴۳ هزار پایی مورد هدف قرار دهد که خود دستاورد بزرگی است و در دنیا تنها چندکشور هستند که توانایی اصابت ومورد هدف قرار دادن هواپیما‌های رادار گریز و چنین توانمندی‌ای را دارند.

امیر موسوی با تاکید بر اینکه دشمن با تمام ابزار‌ها، امکانات و در یک تقسیم کار بین کشور‌های مختلف در حال توطئه علیه ایران اسلامی است ،گفت: راه پیشرفت کشورمان در داخل ایران اسلامی است و دلیل حمله دشمن ونگرانی دشمن نه به خاطر ضعف‌های کشورمان بلکه پیشرفت‌های ایران اسلامی که آنان را مضطرب کرده است.

او افزود: جهاد تبیین یکی از راه‌های اصلی مقابله با جنگ ترکیبی و جنگ شناختی دشمن است و باید با حفظ وحدت، یکپارچگی و در سایه رهنمود‌های رهبر انقلاب و با بصیرت و آگاهی و حضور مردم از آرمان‌های کشور و نظام اسلامی دفاع کرد.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: زن و مرد ایرانی در حوادث چند ساله گذشته آبدیده شده است و حفظ پرچم اسلام رسالت مهم و تاریخی مردم کشورمان است.

امیر موسوی  با اشاره به اینکه ۱۰ سال پیش آمریکایی‌ها اعلام کردند که برای پیاده سازی نقشه‌های خود از ابزار‌های نوینی مانند گوشی‌های هوشمند و اینترنت ابزارآنان برای نفوذ و تاثیر گذاری بر جامعه ایرانی است، افزود: دشمن در جنگ احزاب تمرکز بر روی نقاط آسیب پذیر کشورمان کرده اند و هدف نهایی آنان تجزیه ایران اسلامی است.

او اضافه کرد: دشمنان ایران اسلامی بین خودشان تقسیم کاری کردند و طراحی، برنامه ریزی، تامین مالی، و بخش اجرایی را بین کشور‌های مختلف تقسیم کرده اند و گروه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی در فضای مجازی به دنبال اجرای طرح سوریه سازی ایران هستند و در این مسیر، از ایجاد ناامنی، تخریب، تعطیلی کسب و کار‌ها و جلوگیری از رشد و پیشرفت مسیر ملت بزرگ ایران را پیگیری می‌کنند.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: خانواده شهدا چشم و چراغ مردم ایران هستند و پیروی از راه شهداو توجه به آموزه‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب آیت الله خامنه‌ای وظیفه همه ما است.

او ادامه داد:خون شهدا و نقش شهدا روشنگر راه و تبلور خواسته‌های ما است و وصیت نامه‌های شهدا کلید واژه‌هایی است که نباید فراموش شود تا راه امام ونگاه امام خامنه‌ای در آن متجلی شود.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر تبعیت از رهنمنود‌های امام و رهبری گفت: امام جامعه پاسخ همه درماندگی‌ها و ابهامات نسل دیروز، امروز و فردای جامعه است و این راهنمایی کلیدی شهدا است که با قطره قطره خون همه ما را به آن دعوت کرده اند.

در پایان این مراسم علاوه بر تشییع پیکر پاک شهید گمنام کربلای ۵ از خانواده شهدا تجلیل و ۳۷ مستند در خصوص زندگی شهدای ارتش در قم رونمایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
ماباید همه جانبه درمقابل دشمن امریکایی صهیونیستی سعودی بایستیم حالا که دشمنان برعلیه ما تفرقه افکنی میکنندماباید متحد وهوشمندوتوانا باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۷ آبان ۱۴۰۱
دقیقا موافقم
آخرین اخبار