امیر پوردستان گفت: اقدام دشمن فتنه‌ای ترکیبی است چرا که تمامی تجارب فتنه‌های گذشته را در این فتنه و اغتشاشات اخیر به کار گرفته‌اند.

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان  در مراسم گرامیداشت هزار شهید دانش‌آموز و فرهنگی استان قم که در سالن همایش‌های آستان مقدس امامزاده سیدعلی (ع) برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب با اقتدار ایستاده است و تاکنون دشمن هر فتنه‌ای و هر نوع تحریمی را در نظر گرفته، تمامی آن‌ها خنثی و با شکست مواجه شده است.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش افزود: دشمنان هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کردند، اما به همت جوانان غیور نظام جمهوری اسلامی موفقیت حاصل شد و عراقی که با پشتوانه کشور‌ها و قدرت‌های مختلف آمده بود، شکست خورد.

امیر پوردستان اقدام دشمن در اغتشاشات اخیر را فتنه‌ای ترکیبی دانست و تصریح کرد: دشمنان تمامی تجارب فتنه‌های گذشته را در این فتنه و اغتشاشات اخیر به کار گرفته‌اند؛ برخلاف سال ۱۳۸۸ در آشوب‌های اخیر اتاق فرماندهی دشمن در مکان‌های گوناگون بود و از تاکتیک‌های جدید و متفاوتی استفاده کردند.

او ادامه داد: آنچه که معلوم است یک سرمایه‌گذاری جدی در رسانه‌ها و فضای مجازی برای هدایت این فتنه توسط دشمنان صورت گرفته و اقدامات آن‌ها کاملا برنامه‌ریزی و سازماندهی شده است.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی و قصور‌های برخی مدیران و مسئولان نیز بسترساز این فتنه بوده است، بیان کرد: با عنایت خدای متعال و هدایت‌های مقام معظم رهبری، دشمنان در این فتنه نیز همانند فتنه‌های گذشته ناکام خواهند ماند.

منبع:خبر بسیج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار