رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات درباره نامه‌ای منتسب به وزیر ارتباطات پیرامون اعمال محدودیت های شدید اینترنتی، توضیحاتی داد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: از دیروز در فضای مجازی تصویر نامه‌ای بدون سربرگ، شماره و امضا با عنوان «سرّی» و با موضوع اعمال محدودیت های شدید در اینترنت منتشر شده است که آن را به وزیر ارتباطات منتسب کرده اند.

او گفت: از وزیر سوال کردم و در پاسخ گفتند:”در طول عمرم نه چنین نامه ای را دیده‌ و نه امضا کرده‌ام.“

رئیس روابط عمومی وزارت ارتباطات گفت: ماموریت مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه که در آن زمان دکتر زارع پور مسئولیت آن را برعهده داشتند، توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات قوه قضائیه و توسعه خدمات الکترونیکی این قوه است که نتایج آن راه اندازی ده ها خدمت برخط در قوه قضائیه مانند احراز هویت برخط، دریافت سوء و عدم سوء پیشپینه برخط، ارسال لوایح به صورت الکترونیک، نوبت دهی برخط و... بوده است.

او ادامه داد: اصولا مرکز مذکور هیچ مسئولیتی در حوزه مدیریت فضای مجازی ندارد که بخواهد در جلساتی با این موضوع شرکت و یا صورتجلسه ای را امضا کند. با توجه به این که نامه مذکور فاقد حداقل موارد معمول مکاتبات اداری است و نه سربرگ دارد، نه تاریخ و نه حتی امضاء، منتشر کنندگان خارجی و تایید کنندگان داخلی آن اعتباری برای ایجاد حواشی بعدی را نیز ندارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۲۳ آذر ۱۴۰۱
اغتشاشات تمومم شده خداروشکر

ولی منطقی من موندم چرا هنوز فیلتریم؟

مخاطبین گوگلم فیلتره نمیاره
بازی ها فیلترن نمیارن
والت های ارز دیجیتال
شغل های میلیون نفری داخل اینستاگرام و تلگرام و...


این روش فیلترینگ صرفا باعث بی اعتمادی و ناراحتی مردم از مسیولین کشور میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۲ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
نه به اینستاگرام و واتس اپ. مرگ بر بیگانه های چون امریکا خبیث. من به شخصه زمانی که اینستا بسته شد روی سروش مشتری دارم و واقعا راضی هستم. پلتفرم های ایرانی بهتر هستند. من یکی راضی ام.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۶ ۱۶ آبان ۱۴۰۱
یه جورایی باید مشخص بشه که چه افرادی دارند از فیلترشکن و وی پی ان استفاده می کنند
شاید اینجوری دیگه به کسب و کارها صدمه نخوره و افراد بدخواه رو هم بهش اینجوری سریع شناسایی کرد و به سزای عملشون رسوند
آخرین اخبار