فرمانده انتظامی بیرجند گفت: مأموران انتظامی شهرستان بیرجند یک سارق قطعات خودرو را با ۱۵ فقره سرقت دستگیر کردند.

سرهنگ کارگر فرمانده انتظامی بیرجند گفت: با وقوع چند فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: مأموران کلانتری ۱۲ شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، یک سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ کارگر بیان کرد: متهم ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شد، اما با رو به رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی بیرجند با بیان این که در ادامه عملیات طی اعترافات متهم دستگیر شده، یک مالخز نیز با تلاش مأموران پلیس دستگیر شد تصریح کرد: در این زمینه ۲ متهم دستگیر، که به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

او ادامه داد: شهروندان وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی و پیشگیری از سرقت مجهز کنند و همچنین از پارک کردن وسایل نقلیه در نقاط تاریک و خلوت خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.