جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از دستگیری ۲ سارق و ۴ مالخر با تلاش مأموران انتظامی شهرستان بیرجند خبر داد.

سرهنگ حسن شجاعی نسب  جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به این که ۲ سارق و ۴ مالخر با تلاش مأموران انتظامی شهرستان بیرجند درستگیر شدند گفت: از این سارقان  ۳۴ فقره سرقت کشف شد.

او افزود: با وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان بیرجند، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ شجاعی نسب بیان کرد: مأموران کلانتری ۱۳  شهرستان بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ۲ سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه سارقان با تلاش پلیس دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: متهمان ابتدا در اظهارات خود منکر هر گونه جرم و اتهامی شدند، اما با روبه رو شدن شواهد موجود و ارائه مستندات به ۳۴ فقره سرقت اعتراف کردند.

او با اشاره به اینکه در ادامه عملیات با توجه به اعترافات متهمان دستگیر شده، ۴ مالخر نیز با تلاش مأموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند عنوان کرد: مأموران در این زمینه ۶ متهم را دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ شجاعی نسب افزود: پیشگیری از سرقت و مبارزه با سارقان، یکی از مأموریت‌های مهم پلیس است و مأموران همانند قبل با تمام توان با سارقان اموال مردم، برخورد قانونی خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار