معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مجموع ۱۶ طرح پژوهشی ۱۱ طرح به تصویب رسید.

سید جواد هاشمی‌مهر در نشست کارگروه آموزش، پژوهش و فناوری استان بر استفاده از ظرفیت بالای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در طرح‌های پژوهشی تاکید کرد و گفت: از مجموع ۱۶ طرح ارائه شده در کارگروه پژوهش ۱۱ طرح به تصویب رسید.

او استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه و مراکز آموزش عالی در طرح‌های پژوهشی را ضروری دانست و افزود: مدیران طرح‌های پژوهشی برنامه محور را در دستور کار قرار دهند.

هاشمی مهر از تمرکز فعالیت‌های پژوهشی در حوزه گیاهان دارویی خبر داد و گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد پتانسیل خوبی در بخش گیاهان دارویی دارد که توجه به این حوزه پیشرفت استان را به دنبال خواهد داشت چرا که فرآوری گیاهان دارویی نقش ارزشمندی در اقتصاد این استان دارد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر توسعه مراکز آموزشی و پژوهشی استان تاکید کرد و گفت: این مراکز باید در سطح استان گسترش و کیفی‌سازی شوند تا اثرگذاری مثبتی در سطح جامعه به همراه داشته باشند.

او با بیان اینکه، ظرفیت‌های علمی خوبی در استان داریم گفت: پرداختن به فعالیت‌های پژوهشی در بخش‌های مختلف نیازمند دانش و مدیریت علمی است.

هاشمی مهر افزود: کار‌های پژوهشی در جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و توجه به موضوع پژوهش یکی از ضرورت‌های دنیای امروز است.

او ضمن تاکید بر کاربردی بودن طرح‌های پژوهشی گفت: طرح‌های پژوهشی محققان و پژوهشگران براساس نیاز روز جامعه باشد و قابلیت اجرایی شدن را داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.