مدیر دفترنظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال، ۲۴ خط تغذیه کننده برق مشترکان پرعارضه استان از سال گذشته تاکنون تعمیر شده است.

مدیر دفترنظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق فارس گفت: با صرف اعتباری حدود ۵۰ میلیارد ریال، ۲۴ فیدرپرعارضه(خط تغذیه کننده برق مشترکان) این استان از سال گذشته تاکنون شناسایی، عیب یابی، تعمیرو ساماندهی شد.

محمدرضا کریمی گفت: از آنجا که فیدر‌های معیوب بیشترین نقش را در خاموشی و انرژی توزیع نشده دارند، شناسایی و تعمیر شد.

او در ادامه کاهش نرخ خاموشی‌ها را یکی از مباحث مهم این شرکت عنوان کرد و گفت: نرخ خاموشی استان در سال گذشته ۴۷۳ دقیقه و در نیمه نخست امسال به ۲۶۳ دقیقه به ازای هر مشترک رسید که نشان‌دهنده کاهش نرخ خاموشی برق در استان است.

مدیر دفترنظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان فارس یکی از توانمند‌ترین شرکت‌ها در راه اندازی و استقرارگروه‌های خط گرم در کشور است، یادآورشد: هم اکنون ۱۹ گروه خط گرم در ۲۶ شهرستان استان فارس در حال فعالیت بوده و وجود پیمانکاران توانمند در اجرای خط گرم نیز سبب شده تا در سطح استان، این عملیات از قابلیت اجرایی خوبی برخوردار باشد.

او گفت: درزمان حاضر اجرای کلیه عملیات از قبیل: تعویض کلید، تعویض پایه‌ها، تعویض مقره، تعویض کنسول هرس درختان و دیگر فعالیت‌ها از طریق عملیات خط گرم صورت می‌گیرند.

کریمی، یادآورشد: در شش ماهه نخست امسال با رفع ۲۹۲ هزار عیب موجود در شبکه فشارمتوسط از طریق گروه‌های خط گرم، از عدم توزیع حدود ۲۳ میلیون کیلو وات ساعت انرژی جلوگیری شده که این امرکاهش خاموشی و افزایش رضایت مشترکان و همچنین کاهش حوادث را به دنبال داشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.