شهردار شهرکرد گفت: آموزش شهروندان سبب حس تعلق در آن‌ها می‌شود که با این امر مشارکت مردمی رقم می‌خورد و امورات شهری با کمترین سرمایه و بیشترین بهره‌برداری محقق می‌شود.

مراسم تودیع و معارفه شهردار شهرکرد صبح امروز برگزار شد.

محمدحسین واحدیان شهردار شهرکرد در این مراسم گفت: با توسعه روزافزون جمعیت در شهر‌ها درخواست‌های شهروندان نیز متفاوت شده و علاوه بر درخواست سخت‌افزاری درخواست نرم‌افزاری نیز اضافه شده است.

شهردار شهرکرد افزود: تا کنون جلسات متعددی در خصوص مشکلات شهرکرد برگزار شده است، اما این دغدغه‌ها در حوزه سخت‌افزاری در شهرکرد ضمن مطالعات و برنامه‌های منسجم به تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌ها نیاز دارد.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: علاوه بر مسائل سخت‌افزاری مسائل نرم‌افزاری نیز مهم هستند چراکه شهر یک موجود زنده است و روح آن نیاز به جلا دارد و این امر به کمک مردم محقق می‌شود.

واحدیان توضیح داد: آموزش شهروندان سبب حس تعلق می‌شود که با این امر مشارکت مردمی رقم می‌خورد و امورات شهری با کمترین سرمایه و بیشترین بهره‌برداری محقق می‌شوند.

شهردار شهرکرد در پایان خود را خادم مردم شهرکرد دانست و گفت: اصحاب رسانه پل ارتباطی میان مردم و مدیران هستند و در بسیاری از شهر‌ها به علت عدم رعایت اصول شهروندی ارتباط میان مدیران و شهروندان ضعیف است که ما در این شهر برای ادامه مسیر خدمت‌رسانی به کمک اصحاب رسانه نیازمندیم.

در پایان این مراسم از زحمات عبدالصادق نجفی تقدیر و محمدحسین واحدیان به عنوان شهردار شهرکرد معارفه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار