کتاب «روان شناسی تیمی در ورزش (تئوری و تمرین)» در چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: این کتاب که تألیف استوارت کاتریل است، از سوی دکتر کیوان ملانوروزی و دکتر نگار آرازشی منتشر شد.

سیروس رضائی افزود: این کتاب در ۲۷۲ صفحه در قطع وزیری، ترجمه و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است.


بیشتر بخوانید


در معرفی کتاب آمده است: روانشناسی شاه کلید عملکردِ برجستۀ وزرشی است. روشی که هر کس بر اساس آن خود را برای فعالیت و روبه‌رو شدن با محیط ورزشی آماده می‌کند، در موفقیت او نقش به سزایی دارد. در ورزش‌های تیمی، به خاطر تعدادِ زیاد بازیکنانی که سعی دارند در تقابل با یکدیگر، تیمی تأثیرگذار و موفق پدید آورند، موضوع از این هم پیچیده‌تر می‌شود. شکل دادن به گروهی از ورزشکاران با استعداد در قالب یک تیم مؤثر، تلاش و مهارت بسیاری می‌طلبد.

رضائی اضافه کرد: انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری که به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می‌کند، تلاش می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید را به چاپ برساند.

وی ادامه داد: علاقمندان برای تهیه کتابِ ««روان شناسی تیمی در ورزش (تئوری و تمرین)» به سامانه اینترنتی ۱۶ book.ir مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار