دو هزار و ۱۰۰ کیسه آرد به سهمیه نانوایی‌های قزوین افزوده شد.

داود نایب فرجی مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۲ هزار و ۱۰۰ کیسه آرد به سهمیه نانوایان فعال سطح استان که بالغ بر ۳۰ واحد نانوایی می‌باشد، از سوی این سازمان افزوده شد.

 نایب فرجی افزود: آرد تخصیص یافته به آن دسته از نانوایانی که فعال بوده و خود درخواست افزایش سهمیه را داده بودند، تخصیص یافته و این کار نیز با هدف کاهش نوبت دهی به مشتریان نان صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: این در حالی است که ۸۰۰ کیسه آرد باقیمانده نیز طی چند روز آینده و با شناسایی نانوایان فعال سطح استان تقسیم خواهد شد.

وی اضافه کرد: این میزان آرد باقیمانده نیز مربوط به نانوایی‌های نیمه فعالی هستند که در طول ماه پخت نمی‌کنند و یا به علت‌های مختلف تعطیل بوده اند و به همین منظور، این سهمیه به صورت تشویقی به سایر نانوایی‌ها واگذار خواهد شد.

نایب فرجی خاطرنشان کرد: پیش از این نیز ۲ هزار و ۱۰۰ کیسه آرد به ۲۱ واحد نانوایی فعال در شهر قزوین سهمیه تخصیص داده شد تا همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ به پخت خود ادامه دهند تا کارمندان و کارگرانی که صبح‌ها سرکار هستند و فرصت خرید نان را در طول روز ندارند، نان خود را تهیه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار