فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدگفت: کشور به سرعت در حال پیشرفت است و این موضوع سبب عصبانیت دشمنان کشور ما شده است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در سخنرانی مراسم ۱۳ آبان ماه شهر یاسوج با گرامی داشت یاد و نام شهدا و با اشاره به موقعیت شناسی مردم استان و جلسه آفرینی آنها در تشییع دو شهید استان در حادثه شاهچراغ و همراهی این شهیدان در بهمئی و بهبهان گفت: در زمانی که نظام به حضور مردم ما نیاز دارند حماسه آفریده و نقش آفرینی می کنند. 

سردار خرم دل با بیان اینکه از سال ۵۷ تا امروز با توطئه های سیستم استکبار و مستکبر مواجه بودیم، گفت: در این روز سه جنایت مستقیم توسط آمریکا یا ایادی آن صورت گرفت؛ تبعید امام راحل (ع) به دلیل ایستادگی در مقابل طرح کاپیتالاسیون یکی از این اتفاقات بود؛ در این طرح امریکایی ها هر جنایتی می توانستند انجام دهند و مصون بودند و هویت و عزت مردم ایران از بین می رفت که امام در برابر این طرح ایستادگی کرد.
 
او به حادثه شهادت دانش آموزان و دانشجویان در اطراف دانشگاه تهران اشاره کرد که منجر به شهادت ۶۰ نفر از آنها شد و گفت: تسخیر لانه جاسوسی به دلیل برنامه ریزی ها و توطئه بر علیه مردم ایران بود و سعی در شکست انقلاب مردم داشتند اما نقشه های آنها ناکام ماند. 
 
سردار خرم دل می گوید: حضور با بصیرت در این مراسمات نشانه دشمنی آمریکا و خنثی سازی نقشه های آنهاست؛ این کشور بعد از جنگ جهانی دوم ۳۰ میلیون نفر را به کام مرگ کشانده است، استفاده از بمب اتم، انقلاب های رنگی، حمایت از جنبش سبز و ایجاد بحران داخلی، حمله نظامی به ۳۷ کشور، حضور نظامی در افغانستان، عراق و کشتار بیش از ۲۰۰ هزار نفر، تحریم دارویی، اقتصادی، تحریم هواپیماهای مسافری، تحریم غذایی، ایجاد شبکه های روانی و تخریب در فضای مجازی، زیرسوال بردن خدمات ایران و ایجاد تنفر و نفرت نسبت به جمهوری اسلامی از دیگر جنایات آمریکا است. 
 
او به برنامه امریکا برای قرار دادن جوانان در مقابل ارزش های کشور اشاره کرد و افزود: مردم ما کسانی هستند که با حضور خود در راهپیمایی ها و مراسم تشییع شهدا از نظام  حمایت می کنند. 
 
فرمانده سپاه فتح جنگ روانی آمریکا را از دیگر برنامه های آنها دانست و گفت: امروز اگر ایران در لبنان، سوریه، عراق  و منطقه حضور دارد نشان از اقتدار جمهوری اسلامی و دانش سیاسی و نظامی است. 
 
سردار خرم دل با بیان اینکه در سال ۵۷ علاوه بر از بین بردن حکومت پادشاهی، سلطه آمریکا و استکبار جهانی را در هم شکستیم، تاکید کرد: ما امروز تنها کشور مستقل دنیا هستیم که آمریکا مخالف این موضوع است قبل از انقلاب نماینده مجلس ، وزیر ما و اقدامات مختلف تحت نظارت آمریکا بود. 
 
مقام ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد به ترس دشمنان از نفوذ و اقتدار ایران در جهان اشاره کرد و گفت: کشور به سرعت در حال پیشرفت است و این موضوع سبب عصبانیت دشمنان کشور ما شده است هیج کجای دنیا دانشمندان یک کشور را ترور نمی کنند به جز ایران که در مقابل آنها ایستاده است.
 
او گفت: انقلاب اسلامی الگوی کشورهای منطقه و آمریکا لاتین و دیگر کشورها است. 
 
سردار خرم دل با بیان اینکه مسئولان باید قدردان مردم و نقش آفرینی آنها باشند، تاکید کرد: امرود اتحاد و تبعیت از ولایت رمز موفقیت ما بوده و خواهد بود و به دشمنان اعلام می کنیم مردم واقعی ما کسانی هستند که از انقلاب اسلامی، شهدا و ارزش های اسلام دفاع می کنند نه اغتشاش گرانی که در صدد تضعیف ارزش ها هستند.
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.