نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت:جمهوری اسلامی با بهره مندی از نعمت‌هایی چون نیروی انسانی مستعد ، منابع طبیعی و تاریخی، موقعیت استراتژیک جغرافیایی و حکومت جمهوری بر پایه مردمی و رهبری یکی از بازیگران اصلی نظم نوین جهانی است.

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ایلام گفت: به اذعان تحلیلگران آمریکایی، تحریم‌ها جوابگو نبوده است و آن‌ها توان مبارزه نظامی با ایران را ندارند و از راه فتنه و تبلیغات وارد عمل شده اند.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی بدون تردید با بهره مندی از نعمت‌های سرشاری چون نیروی انسانی مستعد و نخبه، منابع طبیعی و تاریخی، موقعیت استراتژیک جغرافیایی و از همه مهمتر حکومت جمهوری بر پایه مردمی و رهبری یکی از بازیگران اصلی نظم نوین جهانی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ادامه داد: نشانه‌های افول آمریکا شکل گرفته و دچار چالش‌های عدیده‌ای در داخل و خارج کشورش شده و برای دستیابی به اهداف شوم خود به هر دست آویزی چنگ می‌زند که از جمله این موارد ایجاد ناامنی و آشوب در کشور ایران است، البته با خطا‌های مناسباتی و راهبردی از جمله عفاف زادیی و بدبین کردن نسل جدید از انقلاب سعی داشت مردم ایران را با خود همراه سازد، اما موفق نشد.

وی افزود: آمریکا با شگرد‌هایی در قالب جنگ ترکیبی در فضای حقیقی و مجازی به میدان آمده و با وجود جنگ گسترده رسانه‌ای و تبلیغاتی در ایران، این هجمه‌های سمی بر مردم تاثیرگذار نبود.

امام جمعه ایلام مطرح کرد: اقدام ناپخته، کور، فرسایشی و بی نتیجه نشان از خطا‌های محاسباتی دشمنان است و تهدید آن‌ها به فرصتی برای شناسایی مهره‌های داخلی و خارجی و قدرت اشراف اطلاعاتی ایران بود.

وی اظهار کرد: جوانان و نوجوانان با مطالعه پیشینه حضور داعش در سوریه و عراق و جنایات شوم این گروهک از ماهیت فتنه‌های اخیر در کشور و برنامه‌هایی که برای ایران در نظر دارند، آگاه خواهند شد.

وی گفت: مردم ولایی و با بصیرت ایران اسلامی امروز با حضور خودجوش و گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان با اغتشاشگران اتمام حجت کردند.

برچسب ها: نماز جمعه ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.