نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا به دنبال از بین بردن هویت دینی و ملی مردم ایران است.

ابراهیم عزیزی در مصلی امام خمینی (ره) شهرکرد گفت: آمریکا از قدرت گیری ایران و تفکر انقلاب اسلامی در جهان و به ویژه منطقه هراس دارد و از همین رو به دنبال از بین بردن هویت دینی و ملی مردم ایران است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکا شیطان بزرگ و جنایتکار است و جنایت‌های این کشور در نژادپرستی، به راه اندازی کودتا‌ها و خونبارترین جنگ‌های ضد حقوق بشر بی‌شمار است.

وی اضافه کرد: آمریکا نسل‌کش، خون‌آشام و استثمارگر است و در این میان جنایت‌هایی که علیه مردم ایران به راه انداخته از کودتای ۲۸ مرداد، حمایت از گروهک‌های خبیث تروریستی و منافقان کوردل، اعمال تحریم و انهدام هواپیمای مسافربری و کشتار مردم بی‌دفاع و مظلوم و شهادت سردار سلیمانی از حافظه تاریخی ملت ایران پاک نمی‌شود و دشمن این رژیم بی‌رحم همچنان ادامه دارد و تمام نمی‌شود.

عزیزی ادامه داد: آشوب‌های اخیر در کشور اقدام طراحی شده آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی اظهار داشت: استکبار جهانی در قالب آموزش و سازماندهی اراذل و اوباش و گروهک‌های تروریستی زمینه شکل گیری آشوب و اغتشاش را در کشور فراهم کرد.


بیشتر بخوانید


عزیزی ادامه داد: مردم ایران انتقام سختی از آمریکا خواهند گرفت و این توطئه‌های آمریکا نشان ضعف آن در مقابل ایران اسلامی دارد.

وی گفت: نیرو‌های مردمی، بسیج، سپاه و نیروی انتظامی در حفظ امنیت مردم کشور از جان گذشتگی کردند و صمیمانه از آن‌ها تشکر می‌شود.

عزیزی با بیان اینکه رژیم استکباری آمریکا به دنبال از بین بردن هویت دینی و ملی مردم ایران است، ادامه داد: رژیم آمریکا دشمن ایران مستقل و دلیر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار