حضور پرشور و دشمن شکن مردم دیار ولایتمدار لرستان برگ زرینی بی نظیر دیگری در پایمردی و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را رقم زد.

 در حضوری حماسی و خروشان اقشار مختلف لرستان بار دیگر همینه پوشالی استکبار جهانی فرو ریخت و پایه های انقلاب بیش از پیش محکم تر شد و این حضور بی مثال در لرستان به حدی عظیم و گسترده بود که مقتدر تر از قبل عرصه را بر عوامل بیگانه و معاندان تنگ تر کرد.

 

 

حضور حماسی و خروشان اقشار مختلف لرستان در ۱۳ آبان

مردم لرستان در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی دلاورانه از هیچ کوششی دریغ نداشته اند و جوانان و عزیزان خود را تقدیم این انقلاب کرده اند در صحنه ۱۳آبان امسال نیز سنگ تمام گذاشتند و نقشه های شوم بدخواهان و معاندان را بر باد دادند.

براساس مشاهدات خبرنگاران جمعیت شرکت کننده درمراسم ۱۳ آبان امسال رکوردی بی نظیر در تاریخ راهپیمایی سال گذشته را ثبت کرده است و راهپیمایی با شکوه و مثال زدنی توسط مردم غیور لرستان به جهانیان مخابره شده است.

حضور حماسی و خروشان اقشار مختلف لرستان در ۱۳ آبان

دلاور مردان و شیرزنان لرستانی با در دست داشتن پرچم مقدس ایران اسلامی اغتشاشات اخیر اشوبگران و عوامل بیگانه در سطح کشور محکوم کردند و با پایمردی به بیگانگان اثبات نموند که بر همان عهدی که در زمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بسته اند استوار و مقاوم ایستاده اند.

راهپیمایی ۱۳ آبان در تمامی شهرستان ها و مناطق لرستان با جمعیت حداکثری برگزار شد و سیل خروشان حامیان و مدافعان انقلاب اسلامی جای جای این استان را با حضور گرم و پرشور خود مزین کردند و هیچگونه راهی جز خاموشی برای بر بدخواهان و عوامل کینه توزی باقی نگذاشتند.

امروز روحیه استکبار ستیزی و انزجار مردم لرستان از هرگونه زیاده خواهی و یاوه گویی دشمنان در میانه فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل طنین انداز شد تا جهانیان بدانند ملت همیشه سرافراز ایران هرگز به یوغ بیگانگان گردن نخواهد نهاد.

حضور حماسی و خروشان اقشار مختلف لرستان در ۱۳ آبان

این حضور افتخار آفرین خط بطلانی بود بر تمام نقشه های شوم و بی اساسی است که طی روزهای گذشته شماری از جوانان و نوجوانان مظلوم ایران اسلامی را به شهادت رساند و بار دیگر ملت ایران بهای دوری گزیدن از استکبار جهانی و همدستانش را با خود عزیزان خود پرداختند.

در این مراسم شرکت کنندگان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در لرستان با قرائت قطعنامه‌ای هفت ماده‌ای بر نکوداشت و دستاوردهای روز ملی مبارزه با استکبار تاکید کردند.

مردم لرستان دراین قطعنامه تاکید کردند که در گرامیداشت سیزدهم آبان ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، امسال در حالی با مراسم هفتم جانسوز شهدای مظلوم حرم مطهر حضرت احمدابن‌موسی «ع» تقارن یافته، که این جنایتِ شقاوت‌آمیز و سکوت مدعیان حقوق بشر، گواهی بر عمقِ کینه و تجسمِ شرارتِ طاغوتِ اعظم آمریکای سلطه گر و نشانی از دست دشمنِ آتش‌افروز و عوامل خائن، جاهل و غافل آن علیه ملت بزرگ ایران اسلامی بوده است و چالشی است که از ۲۸ مرداد ۱۳۳۲، با سرنگونی حکومت ملی مصدق آغاز و با رخدادهای سه‌گانه‌یِ تجربه‌آموز این روز، یعنی «تبعید حضرت امام «قدس الله نفسه الزکیه» به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار وحشیانه دانش آموزان انقلابی توسط رژیم سفاک و یزیدی پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸» ادامه یافته است.

حضور حماسی و خروشان اقشار مختلف لرستان در ۱۳ آبان

هم‌اکنون نیز در هیات جنگ ترکیبی با ترور دانشمندان و فرماندهان نظامی و حمایت از گروهک‌های تروریستیِ وهابی و سلفی و منافقین، تجزیه‌طلب‌ها و اغتشاشگران استمرار و با دستور کار قرار دادن سیاست‌های تبلیغی و رسانه‌ای فعال در زمینۀ مأیوس‌سازی مردم با جعل اخبار، تحلیل‌های مغرضانه، وارونه نشان دادن واقعیت‌ها، پنهان کردن جلوه‌های امیدبخش، بزرگ کردن عیوب کوچک و کوچک نشان دادن محسّنات بزرگ و البته با استمداد از دنباله‌های آنان در داخل کشور که با قلم‌فروشی و وطن‌فروشی و تیز کردن قمه اوباش و با بهره‌مندی از آزادی‌ها و امکانات کشور در خدمت دشمن و شبکه‌های نیابتی آن حرکت می‌کنند ادامه دارد.

حضور حماسی و خروشان اقشار مختلف لرستان در ۱۳ آبان

اینک در این هنگامه غرورآفرینِ حماسه یِ ایستادگی و مقاومت ایران اسلامی، و در شرایطی که افول آمریکا آغاز و قدرت استکبار تنزل یافته و نشانه‌های انحطاط سیاسی، مدنی و اخلاقی و اختلافات و دو دستگی‌های خونین داخلی نمایان گشته، و پیکر نامبارک این بت بزرگ در منطقه، به خاک مالیده شده و در سوی مقابل، ایران قوی و مستقل با اراده‌یِ شکست‌ناپذیر در نظم جدید جهانی به حقیقتی انکارناپذیر مبدل گشته، ما شرکت کنندگان در تظاهرات سراسری و یکپارچه ۱۳ آبان ماه، مواضع خود را با بانگ رسای «الله اکبر» و «خامنه‌ای رهبر» به جهانیان اعلام می‌کنیم.

 

برچسب ها: 13 آبان ، راهپیمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.