حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی گفت: حضور پرشور ملت در راهپیمایی به منزله پای‌بندی به نظام مقدس جمهوری و نمایش اقتدار ایران در عرصه بین‌المللی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: ۱۳ آبان روز مبارزه با تجسم ظلم و ستم آمریکا و روز فروریختن هیمنه دشمنان بزرگ کشور است.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: دشمنان همواره در دوره‌های مختلف به دنبال ضربه به کشور ایران است و

همواره هوشیاری مردم، دولت و نیروهای امنیتی دسیسه دشمنان را خنثی کرد.

امام جمعه سمنان گفت: با عنایت خداوند، بصیرت مردم در همراه نشدن با اغتشاشات اخیر، موجب شده دشمن همچون گذشته درمانده و ناکام باشد و اکنون با تنفس مصنوعی در تلاش برای زنده نشان‌دادن آشوب در ایران است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی افزود: ۶۰ نفر در پی حوادث اخیر برای حفظ انقلاب اسلامی به سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) پیوستند و ملت ایران در اغتشاشات اخیر با بصیرت شهدا را تشییع و صف خود را از دشمنان جدا کردند.

وی بیان کرد: ملت ایران در حوادث اخیر قدرت مقاومت و عزم راسخ در برابر زورگویان و دشمنان را به جهان مخابره کردند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: دولت سیزدهم با اهتمام ویژه به دنبال رفع مشکلات و رفع کاستی‌ها و کم‌کاری‌ها در دوره‌های قبل است.

وی تصریح کرد: فرهیختگان جامعه در نظم جهانی جدید برای ارتقای جایگاه کشور تلاش کنند. انتقال قدرت سیاسی و علمی ایران و گسترش منطق و جبهه مقاومت در نظم جهانی جدید منطقه از سوی ایران مورد توجه است.

امام جمعه سمنان با اشاره به هفتمین روز شهادت هموطنان در حرم شاهچراغ و اقدام سخیف تکفیری‌ها و شهادت طلبه بسیجی درتهران، افزود: ملت ایران این اقدام سخیف جنایتکاران را محکوم می‌کنند و حضور پرشور در راهپیمایی‌ مهر تایید در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به آسمانی شدن آیت‌الله اختری از چهره‌های انقلابی اهل استان سمنان، تصریح کرد: آیت‌الله اختری عالمی مجاهد، فرهیخته، مبارز و پرتلاش بود.

امام جمعه سمنان با اشاره به روز فرهنگ عمومی، افزود: ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی و تحقق جهاد تبیین بیش از پیش مورد توجه باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.