حجت الاسلام و المسلمین مطیعی گفت: افول و تزلزل و رو به سقوط بودن فرهنگ غربی مقابل فرهنگ برخاسته از وحدت جهان اسلام بیش از گذشته مشخص شده است

نماینده ی ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت هفته وحدت در جمع اندیشمندان و فرهیختگان کشور‌های اسلامی تصریح کرد: تبیین نقش و جایگاه فرهنگ اسلامی در نظام نوین جهانی از دیدگاه‌های محوری رهبر برای فعالیت تحقیق و فعالیت کاربردی برگزیدگان جهان اسلام است.

امام جمعه سمنان به شعار‌های پوشالی فرهنگ غربی در خصوص حقوق بشر و حمایت از زنان و جوامع مختلف با دنبال رو‌های آنان اشاره و تاکید کرد: وضعیت فعلی کشور‌های اروپایی که بخش کمی از آن در رسانه‌ها منعکس می‌شود نشان دهنده شکست این فرهنگ ضد انسانی است.

امام جمعه سمنان با تشریح مباحث اصلی دیدار صمیمی رهبر معظم انقلاب اسلامی با نخبگان علمی کشور گفت: افتخار به نخبگان و فراهم آوردن زمینه کار و تحقیق علمی آنان از درخواست‌های رهبری از مسئولان بود و در مقابل از جوانان نخبه خواستند تا از توان شخصی خود برای اعتلای میهن اسلامی استفاده کنند و در صورت تحصیل در کشور‌های دیگر برای کمک به کشور بازگردند.

نماینده،ولی فقیه در استان راه اندازی قطار مسافربری از مبدا ۳ شهر استان به مشهد مقدس را تحقق مطالبات مردمی با تلاش مسئولان استانی برشمرد و تاکید کرد: تردد روزانه این قطار از سمنان، دامغان و شاهرود به مشهد شرایط کاهش هزینه‌های سفر معنوی به آستان منور امام هشتم را فراهم کرده است.

وی با اشاره به توصیه‌های بهداشتی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی از مردم خواست با رعایت این نکات در کاهش شیوع آنفولانزای پاییزی بخصوص در بین کودکان همکاری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی راه اندازی گردهمایی استانی پیشگاه به همت سازمان تبلیغات اسلامی برای بهره گیری از جوانان دانشگاهی برای آموزش دانش آموزان و جوانان و نوجوانان علاقمند را حرکتی جدی در راستای تحقق فرامین رهبری دانست و از میزبانی مطلوب استان در اجرای آن قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.