نماینده مجلس شورای اسلامی گفت:اغتشاشات اخیر سال هاست برنامه ریزی شده و آمریکا و هم پیمانانش پشت آن هستند.

حجت الاسلام سید محمدرضا میرتاج الدینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان ساروی در مصلای امام خمینی این شهر گفت: این اغتشاشات سال هاست برنامه ریزی شده و آمریکا و هم پیمانانش پشت آن هستند.

او افزود: صحنه گردانان غیر از نوجوانان و جوانان ناآگاه هستند که رهبر معظم انقلاب فرمودند بحثی با آن‌ها نیست، چون جوانان انقلابی جواب شان را خواهند داد، اما مساله تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و توطئه دشمنان است که باید برای مقابله با آن از آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و وزارت ارشاد تجهیز و محافظت کرد.

حجت الاسلام میرتاج الدینی با بیان اینکه حضور مردم مازندران در راهپیمایی ۱۳ آبان مثل همیشه با شکوه بود، گفت: طبق گفته رهبری این حضور پیام مستقیمی برای دشمنان دارد و آن اینست که مردم در دفاع از سرزمین همیشه در صحنه هستند.

او افزود: در جنگ با دشمنان یک عده وقتی قدرت پوشالی دشمن را دیدند گفتند ما توان مقابله نداریم، اما عده‌ای که ایمان قلبی در دل شان بود و خدا را بالاترین قدرت می‌دانستند، پای کشورشان می‌ایستند و از آنجایی که خدا با صابرین است باز هم پیروز شدند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: برای دشمنی با ملت ایران از هیچ مکر و حیله‌ای دریغ نکردند و خواستند به شکل‌های مختلف جمهوری اسلامی ایران را زمین بزنند، اما ملت نقشه شان را بر آب کردند.

حجت الاسلام میرتاج الدینی با بیان اینکه سلبریتی‌ها و اشخاصی که با امکانات کشور به جایی رسیدند و الان در دامن دشمن هستند، افزود: هرکسی که برای انقلاب مشکل ایجاد کند، خائن است و هیچگاه مردم آن‌ها را نخواهند بخشید.

او گفت: مطالبه مردم امروز این است که مماشات با اغتشاشگران دیگر بس است و تحمل این بی نظمی‌ها را ندارند، اما در کنار این که به تایید رهبر معظم هم رسیده، ایشان بار‌ها تاکید کردند که جای ایران در نظم نوین جهانی باید جایگاهی رفیع باشدو برای اعتلای همه جانبه ایران باید همه دست به دست هم دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۱۴ آبان ۱۴۰۱
مرگ بر آمریکا