نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از ۱۳ آبان ماه و حضور حماسی ملت ایران را نماد شکست پذیری آمریکا و استکبار جهانی در مقابل ملت ایران دانست.

ابراهیم عزیزی ظهر جمعه در جمع راهپیمایان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در ارومیه اظهار کرد: تحولات ۱۳ آبان ماه نقطه عطف انقلاب اسلامی و موتور محرکه مبارزه با طاغوت و استکبار جهانی است، ۱۳ آبان ماه نقطه عطف تاریخی انقلاب اسلامی که از بدو پیدایش در تاریخ پرافتخار ملت مومن و انقلابی ایران به عنوان نقطه عطفی در حرکت ماندگار ایران اسلامی بوده، است و خواهد بود.

وی همچنین از ۱۳ آبان ماه و حضور حماسی امروز مردم ارومیه و سایر استانهای کشور را نماد شکست پذیری آمریکا در مقابل ملت رشید ایران، نوجوانان، جوانان، زنان و دختران این مرز و بوم دانست و افزود: امروز روز شکست هینمه پوشالی و توخالی آمریکا است.

عزیزی با بیان اینکه ۱۳ آبان ماه روز باور قدرت اسلام و جوانان متکی به ارزشهای دینی و انقلابی است، گفت: در این راستا از ۱۳ آبان ماه یوم الله نام برده می شود چرا که نقطه عطف تاریخی در انقلاب اسلامی بوده، هست و خواهد بود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ما در ۱۳ آبان سال ۵۷ و همین حضور حماسی مردم در راهپیمایی امروز توسط جوانان عزیز، غیرتمند، شجاع و انقلابی ثابت کرده ایم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، عنوان کرد: ۱۳ آبان ماه سند شجاعت، غیرت دینی و انقلابی ملت ایران است و سند رسوایی آمریکا و استکبار جهانی به شمار می رود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.