رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: ملت ایران از دسیسه‌های دشمن و نظام سلطه گر آگاه است.

حجت الاسلام آقاجان پور امروز در پایان راهپیمایی ۱۳ آبان در جمع نمازگزاران شهر گرگان گفت: زیاده خواهی‌های نظام سلطه، آمریکا و کشور‌های اروپایی در ملت ایران جوششی به وجود آورد که منجر به واقعه ۱۳ آبان شد.

او گفت: در آن واقعه دانش آموزان و دانشجویان در مقابل نظام سلطه ایستادگی کردند، اما واضح است نظام سلطه آمریکایی دست از دسیسه بر نخواهد داشت تا زمانی که ما تمام خواسته‌های آن‌ها را به انجام برسانیم.

حجت الاسلام آقاجان پور ادامه داد: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی شعار و خواست تمام مردم ایران استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بود.

حجت الاسلام آقاجان پور گفت: مردم با سرنگونی نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی آمریکایی‌ها را از کشور بیرون کردند چراکه می‌خواستند خودشان حاکم سرنوشت شان باشند.

او افزود: به نظام سلطه که هر روز با توطئه یک سری اراذل و اوباش را وارد میدان می‌کند هشدار می‌دهیم.

حجت الاسلام آقاجان پور ادامه داد: ما بین افرادی که به جان و مال مردم تعرض می‌کنند و سرسپرده دشمنان هستند و افرادی که ناآگاهانه در این جریانات حضور دارند، تفاوت قائل هستیم.

در پایان این مراسم قطعنامه پایانی راهپیمایی ۱۳ آبان قرائت شد.

در بخشی از این قطعنامه آمده است:
گرامیداشت ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی امسال مصادف با هفتمین روز شهدای حادثه تروریستی مرقد مطهر احمد بن موسی (ع) در شیراز برگزار شد.

این جنایت شقاوت آمیز و سکوت مدعیان حقوق بشر گواهی بر عمق کینه و تجسم شرارت طاغوت، آمریکای سلطه گر علیه ملت بزرگ انقلاب اسلامی است که از ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ با سرنگونی دولت مصدق آغاز شد ئ تا تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان ادامه داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.