۵۰۰ میلیارد ریال شیرآلات قاچاق در شهریار کشف و ضبط شد

فرمانده انتظامی استان از کشف و ضبط ۲۱ هزار قلم انواع شیرآلات و لوله قاچاق در انبار بزرگ "صباشهر" شهریار خبر داد و گفت: ارزش کالا‌های مکشوفه ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار کیوان ظهیری در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف مقادیری شیرآلات قاچاق از یک انبار، اظهار داشت: در پی کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر اینکه شخص یا اشخاصی در "صباشهر" شهریار اقدام به دپو و نگهداری کالا‌های خارجی از نوع شیرآلات صنعتی می‌کنند، بررسی موضوع در دستور کاری مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: پس از شناسایی و هماهنگی قضایی، مأموران انتظامی به محل اعزام شده و در بازرسی از آنجا مشخص شد سه باب سوله مملو از انواع شیرآلات صنعتی نو و مستعمل خارجی در محل وجود داشته است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: در ادامه اسناد و مدارکی در خصوص قاچاق نبودن کالا ارائه نشد و برابر هماهنگی قضایی صورت گرفته با اداره تعزیرات حکومتی، هر سه انبار پلمب شد.

وی بیان کرد: مالک کالا شناسایی و پس از احضار و تحقیقات از وی، پرونده قضایی تشکیل شده جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی شهریار ارسال شد و برابر هماهنگی قضایی، تمامی کالا‌ها جمع‌آوری و در اختیار سازمان اموال تملیکی تهران قرار گرفت.

ظهیری با اشاره به تحویل ۲۱ هزار قلم کالا انواع شیرآلات و لوله به سازمان اموال تملیکی، خاطرنشان کرد: کارشناسان امر، ارزش کالا‌های مکشوفه را ۵۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار