رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در توقیف یک دستگاه خودروی کامیون خبر داد.

سرهنگ هدایت بهرامی گفت: در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد تعدادی از قاچاقچیان حرفه‌ای پس از خرید کالا از جنوب و شرق کشور، آن‌ها را تحت پوشش محموله‌های دامی به انبار‌ها و بارانداز‌های محدوده شهر ری انتقال تا در فرصت مناسب به بازار عرضه کنند که بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت و با تایید صحت اخبار‌های دریافتی نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد.

وی به افزایش گشت زنی‌های انتظامی و کنترل تردد خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به شهر تهران اشاره کرد و ادامه داد: کنترل تردد خودرو‌ها ادامه داشت تا اینکه روز گذشته کارآگاهان به یک دستگاه خودروی کامیون حامل علوفه و خوراک دام در محدوده "شادآباد" تهران مشکوک و دستور توقف خودرو را اعلام کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی گفت: در بررسی‌های بیشتر از داخل این خودرو ۲۹ دستگاه تلویزیون، ۲۷۸ دستگاه لوازم برقی آشپزخانه، ۱۳ دستگاه اتو، ۲۲ هزار و ۴۶۰ عدد ظروف آشپزخانه، ۱۰ دستگاه رادیاتور برقی، ۲۴ دستگاه کولر شارژی کوچک، ۲ دستگاه جاروبرقی، ۷۵ عدد لوازم جانبی رایانه، ۱۸ هزار و ۴۵۵ ابزار آلات دستی، ۱۰ عدد دیگ صنعتی، ۴۰ کیلوگرم پودر فاقد بارنامه و مجوز‌های گمرگی کشف شد.

این مقام انتظامی به دستگیری راننده خودرو در این عملیات پلیسی و اعتراف وی به حمل کالای قاچاق اشاره کرد و ابراز داشت: کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال اعلام کردند.

وی در پایان از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار