مراسم بزرگداشت شهدای امنیت و شهدای شاهچراغ با حضور خانواده‌های شهدا و اقشار مختلف مردم در امام زاده محمد صالح انار برگزار شد.

در این مراسم معنوی حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه شهرستان انار پیرامون شهید وشهادت از صدر اسلام تاکنون سخنانی ایراد و گفت: دشمن همان گونه که در سوریه از اول امنیت آن کشور را به هم زدند و بیش از ۴۰۰ هزار سوری را کشتند و بسیاری از زیر ساخت آن کشور را از بین بردند می‌خواستند در ایران هم همان گونه عمل کنند، ولی با هوشیاری مردم و رهبر فرزانه کاری از پیش نبردند.

وی بااشاره به این مطلب که دشمنان اسلام سعی دارند با ایجاد تفرقه دربین مردم به نظام مقدس اسلام و تضعیف نظام اسلامی وتفرقه بین شیعه و سنی و تضعیف گرو‌ه های مقاومت به قدرت نظامی  ضربه بزنند افزود: مردم ما هوشیارتر و قوی تر از گذشته از فرامین رهبر فرزانه وحکیم پیروی کرده و همه فتنه‌ها را شکست داده وپشت سرمی گذارند و تا زمانی که مردم آگاهانه از ولی فقیه پشتیبانی نمایند همانگونه که در فتنه‌های ۸۸ و ۸۶ و... نتوانستند کاری انجام دهند هیچ آسیبی به این مملکت نخواهد رسید.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: شهدای ما با فداکاری‌های خود رسالت عظیمی بردوش ما گذاشتند و آن حفظ و حراست ارزش‌ها ودست آورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروی از ولایت و تلاش در راه پیشرفت مملکت اسلامی در زمینه‌های مختلف است.

وی درپایان یادوخاطره همه شهدا خصوصا سردار حاج قاسم سلیمانی راگرامی داشت وگفت: درخت تنومنداسلام باخون شهدا آبیاری و زنده نگه داشته شده خصوصا شهدای امنیت که درهمه صحنه ها حضوری پررنگ وسرنوشت ساز داشته اند و امروزه عزت و آزادگی و سربلندی ایران اسلامی از امنیت است و ما باید قدر امنیت را بدانیم همچنین دشمن شناسی خود را قوی کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار