استاندارکرمان در پیامی با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، الگوی امنیت سازی را یکی از مولفه‌های مهم بسیج برشمرد.

به گزارش    باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمان متن پیام دکتر علی زینی وند به شرح زیر است:

" بسم الله الرحمن الرحیم "

بسیج یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین نهاد‌هایی است که همواره توانسته است کشتی انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان ایران را در دریای پرتلاطم جهان امروز به ساحل آرامش و اطمینان برساند و امروزه ندای حق طلبی، عدالت خواهی و سازندگی بعنوان فرهنگ بسیجی در همه جای جهان اسلام طنین انداز شده است.

بسیج در برهه‌های مختلف و حساس تاریخ انقلاب اسلامی در صحنه حضور داشته و نهالی که به دست بنیانگذار انقلاب اسلامی کاشته شد، امروز به درختی تناور تبدیل شده است. همین نهاد مقدس و تاثیرگذار بود که بنیاد لشکر‌های عظیم مردمی را دردفاع مقدس بنا نهاد و در استان کرمان سپهبد شهید سلیمانی را در دامان خود پرورش داد و سپاه ثارالله را به عنوان یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی پدید آورد.

بسیج در استان پهناور کرمان همواره در بلایا و حوادث در کنار نهاد‌های کمک رسان داخلی و بین المللی بوده و نقش مجاهدت‌ها وخدمات مخلصانه آن در محرومیت زدایی، اشتغال و کارآفرینی، اجرای پروژه‌های عمرانی، کمک‌های مومنانه و مبارزه با بیماری کرونا ویروس بی بدیل و شایسته تقدیر است.

الگوی امنیت سازی از مولفه‌های مهم دیگر بسیج است. امنیتی که در بسیج شکل گرفته از جنس مردم است و این الگوسازی است که در تمام کشور‌های تحت ستم و بویژه مسلمان در حال شکل گیری و مقابله با استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و حماسه‌سازان بسیجی در عرصه‌های مختلف از جمله شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت و شهدای سلامت و در راس آن‌ها سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید سلیمانی، آغاز هفته بسیج و فرا رسیدن چهل و دومین سالگرد تاسیس بسیج مستضعفین را به همه بسیجیان مخلص و خدوم استان کرمان تبریک عرض نموده، سلامتی و موفقیت همگان را از درگاه خداوندمتعال مسالت دارم.

علی زینی وند
استاندارکرمان

انتهای پیام/ح

برچسب ها: بسیج ، جمهوری اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار