مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اجرای ۴۰۰ برنامه متنوع آموزش و پرورش کرمانشاه در هفته بسیج دانش آموزی در سطح استان گفت : آموزش و پرورش استان کرمانشاه برای برگزاری باشکوه هرچه تمام‌تر راهپیمایی ۱۳ آبان برنامه‌های متنوعی تدارک دیده است.

سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به مناسبت‌های مهم روز ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی، گفت : این روز محل تلاقی چند رخداد بزرگ انقلاب اسلامی مانند سالروز تبعید حضرت امام (ره) سالروز به شهادت رسیدن تعدادی زیادی از دانش آموزان و دانشجویان و همچنین روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) است.

وی اضافه کرد: به همین خاطر ۱۳ آبان در تقویم انقلاب اسلامی به روز ملی استکبار ستیزی نام گذاری شده، زیرا در این روز دانشجویان با تسخیر سفارت آمریکا و لانه جاسوسی هیمنه پوشالی و استکباری آمریکا را شکستند.

محمدی با اشاره به اهمیت بالای تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) گفت: این رخداد به ما یک درس بسیار مهم می‌دهد و آن این است تا زمانی پیرو خط ولایت باشیم ما پیروز هستیم و دشمنان نمی‌توانند کوچکترین آسیبی به کشور ما بزنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه به برنامه‌های متنوع آموزش و پرورش کرمانشاه در راستای هرچه با شکوه‌تر راهپیمایی ۱۳ آبان استان اشاره کرد و افزود: برنامه ریزی شده دانش آموزان و فرهنگیان استان کرمانشاه در همه شهرستان‌ها در راهپیمایی استکبار ستیز ۱۳ آبان حضور پر رنگ و باشکوهی داشته باشند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.