مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پنجشنبه دوازدهم آبان ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ علی زرینی فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: ماموران یگان امداد شهرستان آوج حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودرو کامیون بنزباری حامل چوب، مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن توسط ماموران ۱۰ هزارکیلوگرم چوب جنگلی قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره جنگلبانی بود، کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان آوج با اشاره به اینکه ارزش ریالی محوله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه، بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

دستگیری ۸۳ سارق در طرح انتظامی شهرستان قزوین

سرهنگ بیژن خدائی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در راستای مطالبات مردمی و برخورد قاطع با عاملان هنجارشکنی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی به صورت محله محور در شهرستان قزوین به اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران با اخذ دستور قضائی به نقاط شناسایی شده و جرم خیز شهر اعزام و در بازدید از آن‌ها ۸۳ سارق و ۴۴ نفر معتاد متجاهر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه سارقان دستگیر شده در تحقیقات اولیه پلیسی به ۷۸ فقره سرقت اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: در این عملیات ۵ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان بوئین زهرا

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا گفت:در راستای مطالبات مردمی و برخورد قاطع با هنجارشکنان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بخش "دشتابی" شهرستان بوئین زهرا به اجرا در آمد.

سرهنگ وجیه الله عبدی افزود: ماموران پس از اخذ دستور قضائی با تشکیل تیم‌های عملیاتی به نقاط جرم خیز بخش دشتابی اعزام و در بازرسی از این نقاط، ۴ سارق را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا با اشاره به اینکه دراجرای این طرح نیز مقادیری آهن آلات مسروقه کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.