مهم‌ترین حوادث قزوین امروز یکشنبه هشتم آبان ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ فرهاد علی بیگی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: ماموران عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی و فنی، یکی از قاچاقچیان مواد مخدر را که قصد انتقال مواد خریداری شده در پوشش مسافر اتوبوس را داشت شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطمینان از حضور قاچاقچی مورد نظر در اتوبوس شناسایی شده با هماهنگی قضائی خودرو را در عوارضی "قزوین - کرج" متوقف و متهم را برای بررسی از خودرو پیاده کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین اضافه کرد:در بازرسی از وسایل و لوازم همراه مسافر مورد نظر، یک کیلو و ۹۹۰ گرم تریاک جاساز شده، کشف شد.

وی گفت: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

دپو ۴۱ کیلو مواد مخدر در منزل مسکونی

 سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: مأموران پلیس مواد مخدر استان با همکاری پلیس مواد مخدر غرب تهران با انجام کار فنی و تخصصی از دپو محموله مواد مخدر واقع در یک منزل مسکونی در یکی از محلات غرب تهران مطلع شدند.

وی افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل ۴۱ کیلو مواد مخدر شامل ۲۱ کیلو تریاک و ۱۹ کیلو حشیش را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر شد، تصریح کرد:متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

این مقام ارشد انتظامی به نقش پر رنگ و تأثیر گذار مردم در برخورد با قاچاقچیان اشاره و تاکید کرد: پلیس استان قزوین در راستای مبارزه با پدیده شوم اعتیاد و قاچاق مواد مخدر با گسترش چتر اطلاعاتی، به صورت شبانه روزی تلاش و از ظرفیت‌های مردم بهره می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.