مهم‌ترین حوادث قزوین امروز یکشنبه بیست و چهارم مهر ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ علی زرینی فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: ماموران گشت کلانتری این شهرستان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو وانت نیسان حامل چوب جنگلی، مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن توسط ماموران، ۲ هزار کیلو گرم چوب جنگلی قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره جنگلبانی بود کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

کشف بیش از ۹ هزار عدد شکلات خارجی 

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان حین گشت زنی در آزاد راه"قزوین-زنجان" به یک دستگاه خودرو سواری ام وی ام مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن توسط ماموران، ۹ هزار و ۱۸۰ عدد شکلات خارجی که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بود، کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه حدود ۹۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی هب مراجع قضائی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.