معاون توسعه ورزش و جوانان استان همدان گفت: در سومین دوره از المپیاد استعداد‌های برترکشورهمدان در جایگاه یازدهم قرار گرفت.

علی ضمیری افزود: در المپیاد این دوره ۹۴۳۰ ورزشکار پسر و ۵۴۷۰ ورزشکار دختر در رده سنی ۱۳ تا ۱۶ سال شرکت کردند که در مجموع ۱۷ هزار و ۱۸۰ ورزشکار، مربی و سرپرست حضور داشتند.

او گفت: ۱۱۳۰ مدال‌های مختلف در این مسابقات بین ۳۱ استان کشور توزیع شد که سهم استان همدان ۹ نشان طلا، ۱۱ نقره و هشت برنز بود که متاسفانه در جدول پایانی یک از مدال‌های دوومیدانی لحاظ نشده بود و همدان با هشت نشان طلا، ۱۱ نقره و هشت برنز در مکان دوازدهم قرار گرفته بود که خوشبختانه اصلاح شد.

ضمیری گفت: پس از پایان پیکار‌ها جلسات متعددی با مسئولان برگزاری مسابقات در وزارت ورزش و جوانان صورت گرفت و در نهایت مسئولان پذیرفتند که یک مدال طلا دوومیدانی لحاظ نشده بود و در نهایت کاروان همدان با ۹ نشان طلا، ۱۱ نقره و هشت برنز در رتبه یازدهم مسابقات قرار گرفت.

معاون توسعه ورزش و جوانان استان همدان افزود: رتبه یازدهمی استان همدان در مجموع مدال‌های توزیع شده در شرایطی رقم خورد که در دوره قبل همدانی‌ها جایگاه نوزدهم را کسب کرده بودند و بیش از امسال نیز شرکت کننده داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.