مدیر آموزش و پرورش شهرستان چرام گفت:یادواره ۷۲ شهید دانش آموز این شهرستان در دبیرستان طالقانی سرفاریاب برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش چرام در این آئین، یاد شهدای دانش آموز را گرامی داشت و شهادت را اوج قله رفیع کمال و سعادت و والاترین واژه و مفهوم در قاموس فرهنگ اسلامی عنوان کرد.

عابد کیش با اشاره حادثه تروریستی حرم مطهر شاه چراغ(ع) در شیراز و شهادت جمعی از هموطنان و خاصه دانش آموزان در این واقعه غمبار گفت: دشمنان و مخالفان نظام اسلامی کور خوانده اند که می توانند با این اعمال وحشیانه و نابخردانه مردم و جوانان ما را از آرمان های نظام و انقلاب و فرهنگ ایثار و شهادت جدا کنند.

حجت الاسلام زارعی پور امام جمعه سرفاریاب هم در این مراسم معنوی به توانمندیها و استعدادهای دانش آموزان سرفاریاب اشاره کرد و خواستار توجه بیشتر و مهیا کردن شرایط آموزشی و تربیتی مناسب برای آنان شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل(ع) سرفاریاب نیز در این مراسم با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز و شهید حسین فهمیده و شهدای حرم احمد ابن موسی(ع) گفت: دشمنان در عرصه جنگ سخت توان مقابله با ایران اسلامی را ندارند، با اتاق های فکر و ابزار رسانه ای خود در عرصه جنگ نرم وارد میدان نبرد با جمهوری اسلامی شده اند و به دنبال تغییر و یا خدشه دار کردن عقاید و باورهای نوجوانان و جوانان هستند.

ویسی رسالت دانش آموزان در این شرایط را پرداختن به تهذیب و تحصیل و حرکت در مسیر شهدائی همچون حسین فهمیده و شهدای دانش آموز منطقه و الگو گرفتن از آنان دانست تا با بصیرت و آگاهی نقشه های مخالفان این نظام پاینده را همچون اوایل انقلاب نقش برآب کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.